(до)Разчистване на грим колекцията 2020

Здравейте, момичета!
Миналия месец направих разчистване на колекцията си и се разделих с над 70 продукта! След дълго обмисляне реших да се престраша и да добавя още няколко неща, които или са много стари или със сигурност няма да използвам повече и няма смисъл да задържам.
Ето с какво се разделям в началото на 2020 година:



От палитрите добавям тази на Sephora,  която е с форма на таблет, направо обожавам иии почти не съм я използвала... когато излезе беше супер модерна и много й се радвах. Заради големината й я бях забутала в последното чекмедже най-навътре и въобще бях забравила, че съществува. Въпреки това ми беше супер трудно да взема решението да приключа с нея, но не мисля, че някога ще я използвам отново.
Същото се отнася и до палитрата Naked на Urban Decay. Раликата тук е че не е оригинал и я пуснах по-лесно.




Разделям се и с два ФДТ-на на La Roche-Posay, които използвам постоянно през лятото, но нямах представа, че са толкова стари! Добре че е блога да поглеждам от кога имам даден продукт :) Може отново да си взема по-светлия тон- доволна съм от него, а подробности може да видите тук
Пудрата на Avon ми вършеше добра работа дълго време и вече си поръчах друга от серията Luxe. Като се замисля в момента всички пудри са ми от Avon, явно ми харесват много :))
Ружът на Essence в цвят 10 Peach me up! не ми е сред любимците, а и срокът му е бил до 2018 год. , така че се разделям и с него. Поздравления на марката за слагането на точна дата със срок на годност на продуктите! В началото се дразнех на тези лепенки, но сега виждам колко е удобно да се следи годността на продуктите!!!
От същите добавям и любимия си молив за вежди, който е изразходван наполовина и вече е станал много твърд. Замених го с нов, пореден може би към 20ти брой :)

Единична сянка на MAC . Нямах никакво намерение да я изхвърлям, но след една игра с дъщеря ми се счупи и не ми е толкова любима, че да се опитвам да я поправям




Ииии един куп продукти за устни. При последното разчистване не пипнах шкафа за устни, защото ми е болна тема. Може би най-трудно ми е да изхвърлям неща от този шкаф. Вече имам един Project Pan, по който работя, но все пак реших да разчистя малко червила ,които със сигурност няма да използвам повече.
Тук са няколко течни червила на Too Faced, Еssence, Rimmel с минал срок. Тези на Loreal, Bourjois и NYX са с отвратителна миризма (такива си бяха и като ги взех) и така оцветяват устните, че си стоят с пигмент с дни. Както се казва много са ми съмнителни и не мисля, че бих си ги сложила на устните отново.
И накрая остана едно червило на Avon от серията Luxe, което е с уголемяващ устните ефект. Мирише отвратително на мента, не ми допада и не го понасям. Казвам чао и на него.

Това е всичко от второто разчистване. Много съм доволна от себе си, доста по-подредено е кътчето ми в момента и има място за нови продукти, които наистина харесвам. Освен това разчистване следва и един много дълъг пост с празни опаковки, който може би ще разделя на две части, така че не забравяйте да ме следите!

Хубав ден!



Facebook                    Instagram

No comments