Празни Oпаковки Част 1

Здравейте, момичета!
Не съм правила пост с празни опаковки от поне 5 месеца и може да си представите колко празни продукти съм насъбрала. Колкото и да ме мързеше да ги покажа вече преливат от шкафчето и нямам място за повече. Заредете се с кафе и нещо сладичко и да започваме :)
Ще ги разделя на две часи, за да не стане прекалено дълго. Сега ще ви покажа по-големите продукти.


Преди време имаше запитвания каква козметика използвам за дъщеря ми. Ето по-голямата част от арсенала :))
Хидращо мляко за тяло и олио за тяло използваме всеки ден. Мицеларната вода също не остава по-назад.Това са всички използвани продукти за предходните 9 месеца! Затова с чиста съвест мога да кажа, че бебешката линия на Bioderma е супер икономична и за мен вложените средства си заслужават и ги препоръчвам на всички мами.


От интимните душ гелове съм изхабила един на Avon (както обикновено) и един на Floragyn, който е предназначен за дните на цикъла или след раждане. За предназначението си е идеален, но не е подходящ за ежедневна употреба.
Две маски за коса на Le Petit Marseiliais с маслина и акация. Ами явно ми е най-любимата маска в момента и трябва отново да си я взема! Повече за нея тук
Три ексфолианта за тяло: Този на Refan с череша ухаеше много приятно, но поради голямата колекция така и не стигнах до него. Изхвърлям го почти пълен, защото промени консистенцията и състава си. Ексфолианта на Bene Pura въобще не ми допадна. Характеристиките му са страхотни (няма консерванти, глутен и е ръчно изработен), но беше много сух и груб, а миризмата е прекалено остра за мен. Пише че става и за лице, но въобще не съм си и помисляла да го доближавам до лицето ми. Радвам се че свърши и не бих си го взела отново. Последният е на Casyopea. Той е по-добър вариант, но не успя да ми стане любимец и доста дълго време стоеше на рафта. Не бих си го взела пак.


От тази редица започвам с лосиона за стягане след раждане на Maternea. Много съм доволна от него, което си личи и по опаковката :)) Използвах го главно за стягане на корема. Не може да се каже, че върши чудеса (все пак сте раждали, няма как да си върнете 17 годишното плоско коремче), но за 2-3 месеца имаше видимо стягане и корема ми беше в доста добра форма. Освен него трябва да се правят и упражнения , за които все няма време :D
Душ гел с овес, който е супер био, пречистен, натурален :))) Взех си го от Лили, когато бях бременна, за да използвам възможно най-чистия продукт. Да, ама не ми хареса. С мъка го изхабих и се радвам, че свърши.
Маска за коса с арганово масло от Avon. Не е фаворит, но е една от маските към които се връщам от време на време. Щадяща е към боядисана коса и я прави мека. Това ми стига.
Душ пяна- олио? от Avon. Харесва ми, хидратира, лесно и бързо се нанася и се отмива по същия начин. Не ми е първа опаковка и ако я забележа из каталозите отново ще я поръчам.
Тоник с розова вода от Avon. Миризмата не е от най-натрапчивите, свива порите, но с друго не успя да ме впечатли.
Bio-Oil масло за/против белези и стрии. Така и не можах да видя дали действа заради миризмата. Не знам само при мен ли е така, но това нещо не се диша. Да, почти го изхабих, но го имам от повече от 2 години и съм го използвала изключително рядко. Просто не е за мен.

Крем за ръце с пчелно млечице от Avon. Пише че хидратира, не е мазен и попива бързо. Пълни глупости! Ужасна мазнотия, която няма попиване! Изхвърлям го и повече не искам да го виждам...
Лосион за тяло с малини от Balea. Ето този лосион вече е добър. Ухае приятно, наистина попива бързо и е с лека формула. Ако го видя задължително ще си го взема отново.
Същото се отнася и до лосиона с алое вера от Avon. Характеристиките са същите, а като допълнение миризма почти няма. Вече си имам още един подобен от марката.
Бебешко олио на Johnsons. Когато разгледах състава видях, че има парабени. Съответно реших, че бебчето може да мине и без него и го използвах аз.
Едно парфюмче на Essence, което преди време много харесвах. През последните две години не съм посягала към него и цветът му се е променил, затова го изхвърлям.
Ексфолиант за крака на Avon с лавандула. Не ми хареса, не видях да върши някаква работа и не бих си го взела отново.
Маска за лице с лайка за дълбоко почистване. Това е продукт, за който се колебая дали да си взема отново. Вършеше добра работа, особено с черните точки по носа, но имам толкова много маски за ползване, че тази някак си се изгуби в колекцията и накрая изсъхна. И все пак вътре е останал около 1/3 от продукта, така че не съжалявам.

Иии поста вече стана много дълъг, затова го спирам до тук и останалите опаковки ще покажа в следващия.

Надявам се да ви е било интересно. Хубав ден!



Facebook                         Instagram

No comments