Любими Youtuber-и

Здравейте, момичета!

Колко време прекарвате в youtube? За мен този сайт се е превърнал в новият ми телевизор- гледам клипчета всеки ден, а вече доста често го използвам и като фон вместо телевизор, докато си играeм с детето. Това е моят начин да се откъсна за малко от реалността и да не гледам изключително негативните новини или скучните сериали, които се въртят от сутрин до вечер по телевизора. Следя youtube пространството от времето на гурутата (може би 2013) и дори аз самата се изненадвам колко много са се променили нещата от тогава. Интересите на хората, които ги следят са се променили, а също и моите предпочитания за канали там.
Рядко следя повече от 20 канала. Омръзне ли ми някой се отписвам от него и преминавам на следващия. Преди време мисля, че бях правила такъв пост, който съм сигурна, че е доста по-различен от този.
И така няма да занимавам повече с общи приказки, това са любимците ми за 2019/2020:


1.Michele Wang.
Страхотна зряла жена. Една от малкото, която не я интересуват драмите, които са толкова модерни в момента. Каналът й е ориентиран само към high end козметика, което и ме привлече към нея. Не следи общата вълна и съответно ПР пратките, които получава не са цяла стена (както при хиляди други). 90% от козметиката си взима с лични средства, следи най-новите тенденции на Chanel, Dior, Tom Ford, Guerlain и каквото се сетите :)



2.The Fancy Face
Или накратко Tina. Тази жена я ОБОЖАВАМ! Има невероятно излъчване, не й пука от никой и нищо. Казва точно това, което мисли и дава солидни аргументи защо точно е на това мнение и нищо на света не може да я накара го промени. Не я интересува дали ще я премахнат от даден ПР лист. Харесва ми и това, че Youtube не е основната й работа и не се подмазва на никой , за да се добере до безплатен продукт. Каквото хареса си купува с лични средства. Нещо интересно при нея са клиповете тип Car Chats, където открито споделя мнението си за разни пикантерии (така случайно попаднах на нея) и е говорила за доста марки, за които дори не знаех от къде са тръгнали. Други клипове, които може да видите са малко по-стандартните shopping block, hauls, favourites.


3.Allura Beauty
Този канал е ориентиран главно към ревюта, но какви ревюта! Всички са подробно описани и задълбочени, суочовете са в много близък план. Не е като другите инфлуенсъри, които са написали на заглавието ревю + грим и единственото, което виждаме е как си избират цветове от някоя палитра и си правят грим (в 90% от случаите всички инфлуенсъри правят еднакъв...) Тук цветовете се суочват първо с четка и след това с пръсти като всеки цвят се описва подробно.



4.Tati
Има ли някой, който да не е чувал за нея? Предполагам, че всички я знаят. :)
Преди я следях доста повече, доби своята популярност покрай клиповете си с пробване на безумно скъпа козметика- и това беше супер интересно! Сега някак си не приковава вниманието ми толкова много, но от време на време пуска по нещо интересно като например клипа с Charlotte Tilbury, който изгледах на един дъх <3

Има още едно, две момичета, които следя от скоро и все още не съм сигурна дали ще се задържат в моята "колекция" от канали и затова засега няма да ги споменавам.


Следват няколко канала, които не са свързани с красота, но следя с интерес и ще ги споделя с вас:


5.Emily Norris
Мама на три момчета , която качва влогове, идеи за готвене, чистене, подреждане и неща от ежедневието. Всяка мама може да се привърже към нея и да черпи идеи :)



6.Jessica Tull
Също мама на три деца, която обаче качва главно клипове за чистене. На тези, които това би им се сторило странно- пуснете едно 20 минутно клипче и се опитайте да чистите заедно с нея. Има ли ефект? При мен да :)) Действат ми много надъхващо и ме карат да свърша повече неща отколкото ако пусна телевизора за фон.



7.LilyLikecom
Ако обичате модата, то Лилия ще ви хареса. Аз не съм голям фен на модните тенденции. Започнах да следвам Лилия, когато учеше право и правеше влогове като студент и клипове за мотивация за учене. Тогава аз също бях студентка и много се привързах към нея. Сега не ми е толкова интересна, но от време на време си намирам какво да гледам в канала й :)



8.ilovejewelyn
Този канал сигурно ще ви сте стори като изскочил от нищото на фона на всички останали :D
Това всъщност е другото ми хоби, за което май не съм споделяла никъде. Обичам цветята и имам доста солидна колекция за апартамент (не знам какво чудо ще е ако се преместим в къща). Обичам да я гледам и да черпя идеи за нови цветя както и съвети за най-подходящите условия за тези, които имам. Тази зима доста от цветята ми не оцеляха за съжаление, но за останалите се боря с голяма сила и нямам търпение пак денят да стане малко по-дълъг, за да се радват по-дълго на дневна светлина :/


 И това са всички, за които се сещам в момента. Кои са вашите любимци? Ще се радвам да споделите някой, който си заслужава и съм изпуснала :))


Facebook                                     Instagram

No comments