Wishlist 2020

 Здравейте, момичета!
Много отдавна не съм правила уишлист поради няколко причини.
Първата: не ви ли се струва, че пазара се пренасити с нови продукти? Непрекъснато излизат лимитирани серии, колаборации с известни блогъри/ютубъри/инфлуенсъри пък и се въдят и нови марки... Освен това цените тук са безумно високи и често 30те $, които за Америка се считат нормални за high end продукт тук тази сума надвишава 100лв. и това се счита за нормално. През последните 2-3 години всичко това ме накара да се "пренаситя" на грима и го карах мааалко по-леко откъм покупки. И все пак като един любител на козметиката имам желание да изпробвам нови неща и да експериментирам. След дълго обмисляне реших за уишлиста ми да се спра на неща, които не са лимитирани и дори не са нови за дадената марка (повечето). Предпочитам да са продукти, които са се доказали, имат положителни ревюта и са любими на много хора.Също така смятам, че е по-добре да инвестирам в един по-качествен продукт, който наистина харесвам и ще използвам, вместо да си купувам 5 бюджетни такива, които само ще пробвам и след това ще забравя, че ги имам.

И така след дъъългото въведение ето и самият уишлист за тази година:




Milani- води се drugstore козметика, но съм виждала само положителни ревюта за нея. Едно от задължителните неща, които искам да пробвам е техният фон дьо тен, който е в много списъци с топ бюджетни фон дьо тени. Освен него със сигурност ще си взема и някой от ружовете им.




 Smashbox- много искам да пробвам този хайлайтер. Надявах се като го пробвам да не ми хареса, но уви, на суоч ме впечатли и ще се взима. Знам че е от колаборация, но мисля че не е лимитиран. Силните страни на марката са в основите за грим и изглежда, че всички са доволни от тях. Хубавото е че предлагат и малки опаковки и мисля първо да пробвам минитата преди да инвестирам в оригиналния размер.









Too Faced- беше ми любима марка преди време и една от причините да спра да взимам продукти на марката е че непрекъснато има нови колекции и лимитки и не мога да си харесам един продукт. След по-обстойно разглеждане реших, че искам да си взема известния им бронзант, който имат от години и има положителни мнения за него. Може би ще добавя още нещо към списъка на марката, но засега е това.










Pretty Vulgar- заглеждам се по тях отдавна, но има доста смесени мнения и се колебая. Опаковките им са страхотни и това доста затруднява избора ми :))) Най-вероятно ще чакам намаление и ще тествам преди да си взема нещо.




 Benefit- кой не е чувал за продуктите им за вежди. Искам да видя дали наистина си заслужават и сигурно и тук ще дебна някое намаление. Освен тях съм метнала око и на продуктите им в кутийки- ружове, хайлайтъри и разбира се Hoola бронзъра.











Jeffree Star- в началото казах, че не искам лимитирани продукти на инфлуенсъри и е така. Jeffree не го следя и не го подкрепям, но новата му палитра в колаборация със Shane направи такъв фурор, че привлече вниманието на всички. Ревютата й са добри, суочовете са пигментирани и покривни, а цветовете интересни. Цената й излиза към 100 лв.- колкото палитра от Sephora и засега е в списъка ми с желания.







 Guerlain- това е марка, която винаги съм гледала с възхищение и съм подминавала, заради цената. Вече от доста години заглеждам метеоритите им, както и основата им за грим, затова ги слагам в уишлиста си пък може и да се престраша да си взема някое от двете.










YSL- тук положението е като предишното с разликата, че имам две от червилата от серията rouge volupte shine и ги обожавам. Нахаресала съм си толкова много неща, че не съм сигурна кое си заслужава и кое не. Тепърва ще разглеждам и ще го мисля, но засега съм се спряла на гланцовете им за устни.


















Dior- хайлайтърите на Dior са хвалени от всички и то от доста време. Аз също се заглеждам по тях от няколко години и се надявам да си подаря един за някой специален повод.









Кой не е чувал за страшно модерните в момента палитри на  Anastasia Beverly Hills? С масовото непрекъсно пускане на нови палитри хората вече започват да недоволстват, но мисля че 1-2 в колекцията ми ще са чудесно попълнение.



















Продуктите са предостатъчно и най-вероятно няма да си взема всичко през тази година (а и не ми е цел). Идеята ми е да престана да взимам всичко ново, което ми грабне окото, а да се съсредоточа към това, което наистина искам. Възможно е да добавя или премахва някои неща в зависимост от това как се променят желанията ми.

Какви са вашите козметични желания за 2020 година? Ще се радвам да споделите!
Хубав ден!


*Снимките са взети от интернет!


Facebook                                      Instagram
















No comments