Празни Опаквки Част 2

Здравейте, момичета!
Днес продължавам с празните опаковки и ще ви споделя за по-малките изхабени продукти, които съм насъбрала.



Почистващ гел на Uriage. Видях че става за лице и тяло, но аз го използвах само за почистване на лицето ми. Не ме впечатли кой знае колко и няма да си взема голямата опаковка.
Почистващ гел на Balea. Този ми допада с една идея повече и си го взимам при пътуване вече за 3ти път.
Следват няколко мицеларни води. Най-доволна съм от тези на Uriage и Nivea и бих си взела от големите опаковки щом свърша тази нa Garnier, която използвам в момента.


Няколко стикчета против изпотяване. Най-доволна съм от този на Rexona и ще си го взема по-натам. Този на Deo Body въобще не ми хареса. Някои пъти работеше, а други беше прекалено сух и така и не можах да се разбера с него. Изхвърлям го пълен.


Лосион за тяло от Balea с нар. Много приятно ухаещо, с лека текстура и удобна капачка. Бих си го взела отново.
Мляко за тяло на Yves Rocher ухаещо на Коледа. Страхотно е, единствената забележка ми е за неудобната опаковка, която няма как да се стиска и трябваше да я тръскам, за да използвам последните капчици продукт.
Душ гел с аромат на маршмелоу. Също ми допадна заради сладкия аромат.
Мини парфюмче от Аvon Parsian Chic. Тази парфюмчета на марката са супер удобни за дамската чанта. Имам още едно, което също използвам навън и после сигурно ще си поръчам нови.
Паста Donto Dent на DM. Супер удобна за пътуване и за следващата почивка ще си търся същата.
Най-любимият ми лак е Glam Rock от Avon. Усилено търся нова опаковка от него и обмислям да му направя ревю. Наистина си заслужава.
Балсам на Nivea с боровинка и малина. Към балсамите на марката посягам най-често и май най-много тях харесвам. Ще си взема отново поне няколко :))
NYC очна линия в кафяв брокатен цвят. Тази очна линия запали любовта ми към кафявите цветове. В момента ползвам гел молив на Avon, но съм си харесала още няколко, които да пробвам. Кафявите очни линии стоят супер добре на среден тон кожа. Това е един по-лек вариант на очна линия, който ще се впише дори и в строга офис среда и ми е станал ежедневния вариант за очна линия.

И това е вторият пост с празни опаковки. Ще повярвате ли, че имам още един плик с около 15 продукта? С тях ще ви занимавам малко по-натам, за да не стане прекалено :D

Кои са вашите последни изхабени продукти? Ще се радвам да споделите!



Facebook                        Instagram

No comments