Разчистване на грим колекцията 2019

Здравейте, момичета!
Днешния пост го отлагах дълго време, но най-накрая се реших да преровя колекцията си и да се разделя с част от гримовете ми. Тези, с които се разделям са с минал срок на годност и въпреки, че някои от тях са много запазени няма как да ги задържа или подаря. Не съм правила такова разчистване от може би 3 години и само може да си представите колко стари продукти успях да намеря :)) Иии въпреки това въобще не исках да се разделям с някои от тях и борбата беше жестока...
Започвам с продукти за лице- ФДТ, пудри, коректори:



 

 Както казах по-горе всички продукти, които изхвърлям са с минал срок на годност и няма да се повтарям. Bourjois Healthy Mix коректора го използвах супер много време, но така и не успях да го изхабя- явно е доста икономичен. От пудрите има някои изхабени, а други са почти неизползвани, защото не са моя цвят.
CC крем -1
Коректор -2
База -1
Пудри -6


Така изглежда първия шкаф след разчистването. От това, което виждам ми трябват повече пудри и ФДТ, който е малко по-светъл, защото тена ми доста изсветля :)




Втория шкаф е с ружове и хайлахтъри и е мааалко препълнен :))
От ружовете този на Essence в цвят 10 Adorable ми е любим, но срока му е бил до 2016 и няма как да го задържа. Обмислям, обаче да си взема нов в същия цвят. Този на Benefit също ми харесва, но е страшно неудобен за ползване с тази голяма кутия и почти не съм посягала към него. От хайлайтърите обожавах този на Catrice за ежедневен грим. Печения руж/хайлайтър на Flormar пък много ми отиваше на тена и ще си търся пак подобен продукт.

Ружове -7
Хайлахтъри -3

                                                                    След :)


Третия шкаф е за бронзъри, но в него имам само една кутия и реших, че няма нужда от снимка. Разделям се с тези трите като шоколадовия на Bourjois ми беше голяма мъка и хич не ми се искаше да го махам...май вече го няма и по магазините???

Бронзъри -3


Следващия шкаф е с продукти за очи- спирали, моливи, единични сенки.





Тези спирали, с които се разделям почти не се използвани, защото имах прекалено много и не съм пробвала всички. За вбъдеще ще гледам да не трупам повече от 3-4, защото си е пълна загуба на пари.
Единичните сенки също трябва да ги намаля, тъй като не посягам често към тях след като имам палитри и изхвърлям почти нови. Кремообразните сенки на Maybelline са ми любими и си ги ползвах много дълго време. Не съм сигурна още ли ги има? Бих си взела отново от тях :)

Спирали -4
Моливи -3
Сенки -10

След разчистването :)




От шкафа с палитрите съм много доволна и има нужда от минимално разчистване. Тази година съм си купила само 1 палитра, която още не съм тествала и я няма на снимките. Палитрата на Inglot така и не можах да запълня и мисля че вече сенките им не са квадратни, затова направо се разделям с нея. Тези на Too Faced и Naked не са оригинални, но ми бяха любими заради ежедневните визии, които можеха да се напраят с тях. Ще си търся някоя подобна, с която да ги заместя. Ако имате идеи споделете каква да бъде :) Тази на Revolution беше с хубави цветове, но някак си е много неудобна за ползване- прекалено издължени и тесни квадратчета на сенките и не посягах често към нея.

Палитри -6



Мисля да се концентрирам върху запълването на палитрата на MAC. Идеята да си избереш сам точния цвят, който наистина ти харесва и знаеш, че със сигурност ще използваш, засега най ми допада. Като цяло от този шкаф съм най-доволна. Имам 3-4 по-големи палитри и няколко малки, които използвам при пътуване.





Този шкаф има нужда от най-много работа, но пък и ми е най-трудно да се разделя с продуктите за устни. Излезе ли някоя колекция и искам да пробвам нещо, но не знам какво, винаги хващам я червило, я гланц и така си се натрупват нещата :)
Първото, което видях е че всички балсами за устни не стават за ползване- сърцето ме заболя :D Особено ме е яд за ЕОS- четата, но няма как.
 Следват един тон гланцове, които не използвам и си стоят така. Откакто излязоха течните червила на пазара просто забравих за гланцове. Сърцето боли и от хвърлянето на два Chanel-ски глоса, които ми бяха подарък.
Накрая завършвам и с всичките мострички на червила на MAC, които ползвах много рядко.

Гланцове -9
Балсами за устни -5
Червила и мостри -11

И накрая като тегля чертата сметката е  -71 продукта! Да, и аз не знаех, че имам толкова много :D
 Не искам и да смятам останалите коло са :)) Ще гледам да правя разчистване по-често, за да не се натрупват толкова много излишни неща. Вие кога последно разчиствахте колекцията си? Споделете в коментарите!


Facebook             Instagram



Накрая сметката е

No comments