Avon Haul- Последни Придобивки

Здравейте, момичета!

През последните две поръчки от Avon натрупах доста нови неща и днес ще ги споделя с вас, защото мисля че има доста добри попадения.


1. Бананова пудра. Нов продукт,  който предлага марката и както и нов продукт за мен.Никога досега не съм използвала такъв тип пудра. Знам, че е предназначен за печене, но ще видим дали ще се справи и като фиксираща пудра.

2,3. Измиващ гел и Peel off маска с краставица и алое. Имам такъв спрей за лице и толкова  много си го обичам, че реших  да пробвам и тези двете.Гелчето вече го пробвах веднъж и се оказва, че е като мляко, но за мнение си трябва още тестване.

4. Маска за очи с маслина. Това също е нещо, което виждам за първи път и ми е много интересно да пробвам. Пише че се поставя на клепача и под окото. Дано не предизвика някоя неприятна реакция с моите капризни очи. Ще тествам и ще споделя мнение.

5. Мостра на ФДТ-на Power Stay 24 hours.  Тукк мострите трябваше да са три, за да пробвам няколко варианта и да избера най-подходящия за моя цвят, но дойде само една... Не съм сигурна какво се обърка с представителя и кой какво не е разбрал, но за съжаление тази не е моя цвят (ще видите в едни снимки, на които много личи! в бъдещ пост). Не съм сигурна какво ще правя, може би отново ще поръчам от другите нюанси и ще му дам още един шанс. Като оставим това трайността я има и за нормален тип кожа не мърда цял ден.


6,7 Две лист маски с алое и мед, които ще пробвам съвсем скоро. Последните, които си взех не ме впечатлиха особено, но се надявам тези да са по-добри.


8. Гел молив за очи, този път в лилав цвят. Това ми е третия, който си взимам. Ако ме следите знаете, че черния не ми хареса, а пък кафявия ми е любим. Ще видим този в коя от двете крайности ще отиде. 

9.Молив за вежди. Постоянно съм в търсене на перфектния молив като засега съм най-доволна от този на Essence и NYX. Автоматичните ми идват по-тъмни и правят веждите ми по-гъсти отколкото ми се иска. Имам нужда от съвсем леко запълване и подчертаване и се надявам този да ми го осигури.

10.Енергизиращ спрей за тяло с бергамот. Е, това не го очаквах.Това спрейче ухае тооолкова хубаво. Не е трайно, но пък те освежава на мига. В момента съм пристрастена и не мога да спра да се пръскам :)) С удоволствие ще пробвам и другите им варианти.

11, 12. Две мострички на нощен крем и олио за лице от новата линия Distillery. Реших да пробвам преди да купя, заради цената...50лв. за крем от Avon?? Дермокозметиките по аптеките струват толкова. Не бих купила освен ако не остана доволна от тестерите. Освен това в най-новия каталог виждам още една нова серия, а пък комплектите им с бяла козметика са над 100лв. Някой друг забелязва ли го това? За тези пари има комплекти на Lierac. Just saying...

И така това са всииички покупки от последните два каталога, които са ми интересни и нямам търпение да пробвам. Вие какво си купихте последно? Споделете в коментарите!

Хубав ден!



Facebook               Instagram


No comments