Pink Panda Mystery Christmas Bag: Coutndown to Xmas Vol.1

Здравейте, момичета!
От известно време заглеждам сайта на Pink Panda и си харесвам някои неща- слагам продукти в кошницата и после се отказвам. Става дума за една палитра на Revolution, която явно исках доста щом няколко пъти се чудя дали да я поръчам. Е, накрая си казах, че щом я мисля толкова време няма да мирясам, докато не я притежавам и накрая се предадох и си я поръчах :)

Днес, обаче, няма да става дума за тази палитра, а за мистериозната торбичка на Pink Panda, на която се натъкнах. Има много малко информация за нея от други блогъри, което още повече разпалва любопитството ти. При поръчка от сайта на стойност над 39лв. я получаваш напълно безплатно. В нея се крият между 3 и 5 продукта изненада.  От сайта пускат такива торбички от време на време като в момента са коледните им варианти и са до изчерпване на количествата.

И така след дългото представяне няма да губя повече време, а направо ви показвам какво се крие в моята:



1.7th Heaven сауна маска. Не съм я забелязвала досега, но има доста ревюта за нея, които ще погледна по-късно и се надявам да ми хареса. По принцип не съм фен на затоплящите маски, но ще видим дали тази ще промени мнението ми.

2.Черешката на тортата в тази торбичка е палитрата на Revolution с хайлайтъри, която беше тотално неочаквана за мен и се зарадвах страшно много, когато я видях. Толкова е красива, както опаковката така и хайлайтърите вътре, че не спирам да си я гледам :D Нямам търпение да я тествам с някой грим и ще споделя впечатленията си с вас.


3.Спирала на Catrice Glam & Doll Volume. Още нещо, което ще пробвам с удоволствие. Нямам търпение да пробвам и тази спирала, но ще изчакам малко, тъй като имам вече няколко отворени спирали и не искам да изсъхват напразно. От Catrice не съм си взимала спирали досега и не знам какво да очаквам. Вие доволни ли сте от техните спирали? Споделете мнение :)

4. И накрая коледни ластичета?? Не съм сигурна какво точно са тези, защото никъде не пише на опаковката, но на мен ми приличат на ластичета :) Мисля да ги използвам като украса или подаръче при опаковане на коледните подаръци.

И това е всичко от торбичката.
Обща сума според цените в сайта: Маска 5,99 + Хайлайтър 21, 99 + Спирала 8,19 + ластичета (намерих подобни на Маyani) 19,99лв.
 Обща сума: 56,16лв.

За мен торбичката, която получаваш като комплимент напълно си заслужава дори да бях получила само хайлайтъра. Вие какво мислите за торбичката? Бихте ли се възползвали от тази оферта?


Facebook              Instagram

No comments