Golden Rose Nude Look Collection Haul

Здравейте, момичета!

Модата с нюд гримовете явно е завладяла всички марки на пазара и ето че и от Golden Rose пуснаха такава серия. Не мисля че имам нещо от марката, което съм си взимала скоро, така че ми беше интересно да пробвам продуктите им и да споделя мнението си с вас.

На серията Nude Look попаднах случайно в интернет, разгледах няколко ревюта и реших да си поръчам част от продуктите им (доообре де по-голямата част). От сайта им предлагат безплатна доставка за поръчки над 45лв. както и подарък при регистрация.
 Е, след регистрацията и получаването на поръчката ми подарък НЕ ПОЛУЧИХ! Не ми е за подаръка, НО не обичам да ме лъжат, за да привличат нови клиенти...

След това отклонение мога да ви представя колекцията и първите си впечатления за продуктите:






Да поговорим ли са опаковките? Толкова нежни и момичешки <3 Още едни продукти, които купувам и заради опаковката (много лошо за месечния бюджет :D )


Двете сенки, които си взех са в цвят Caramel Nude и Ivory Pearl. На пръв поглед не ми се виждат от най-пигментираните, но първата ще използвам в сгъвката на клепача за преливане, а втората на целия клепач. Цена- 5,99лв.
Ружът е в цвят Peachy Nude и също не е от най-пигментираните. Цветът е приятен и подходящ за ежедневен грим. Засега съм го тествала само на ръката и се надявам да може да се наслоява. Цена- 6,99лв.



За спиралата много се чудех и в началото не мислех да я поръчвам, но четката се оказа че е точно мой тип, а и за цената си от 4,99лв. нямаше да ме е яд ако не ми допадне. Всъщност вече я използвах няколко пъти и съм доволна- не забелязвам ронене или размазване, а слепването на миглите е минимално. 
Моливът хайлайтър е с много наситен цвят и от него също съм доволна. Обичам такъв тип продукти за нанасяне под веждата и във вътрешния край на окото. Озарява и освежава погледа моментално. Цена- 3,99лв.





Червилата са черешката на колекцията. Имат матиращи, течни матови, под форма на молив и гланцове. Всички са с по няколко цвята, което прави избора голям. Аз се спрях на матовите червила в цвят Peachy Nude и Pinky Nude и течно матово червило в цвят Nude. И двата вида се усещат много леки на устните. При първите две нанасянето е малко трудно, усещат се малко сухи в гилзата, но на устните няма упъване и сухота. Течното матово червило също не засъхва на устните, а по-скоро стои като гланц с матов завършек (подобни имаха Essence преди време и се радвам, че си имам ново такова, особено след като техните ми бяха харесали).
Матови червила- 4,99лв.
Течно матово червило- 6,99лв.

За опаковките на серията ще кажа, че са 10/10. Наистина са се постарали и много ютубъри са го забелязали. Има си някои недостатъци, разбира се, като например недобре центрираните сенки и руж (може да се види на снимките горе). Като попадение за мен е спиралата- поне за моите мигли върши добра работа и за цената си до тук съм доволна. За феновете на Essence бих препоръчала да пробват и течните матови червила.  Ако сте фенове на нюд цветовете няма да останете разочаровани и от тези в гилзички. 
Ако искате да направя ревю на някой определен продукт от серията ми споделете в коментарите!

Вие пробвахте ли нещо от тази серия? Ще се радвам да споделите!


No comments