Lipstick Project Pan 2020 + update

Здравейте, момичета!

Обичате ли да гледате видеа/постове с изхабени продукти? 
Миналия март започнах един project pan, но само с червила. До края на този март бях изхабила  всички без едно. Бързам да покажа малко снимки:



С всички червила се справих лесно. Изключение се оказа червилото на Dior, което е с маслиново-червен цвят. Не използвам такива в ежедневието си и може би затова още не съм го изхабила. Изключително приятно за носене, а и мисля че от марката вече не ги произвеждат, от което ми става още по-мъчно, но ще се разделя с него, защото е много старо.

Освен червилата бях приготвила и гланц за устни, молив за устни и два хайлайтъра тип молив, към които посегнах 2-3 пъти за цялата година. Отиват в кошчето без да се замислям.
Като цяло смятам че задачата беше успешна, но можеше да се справя и по-добре. Допадна ми идеята и успях да освободя малко място за нови червила. Затова тази година ще продължа с нов Project Pan. Ето на кои червила съм се спряла:




Всички са поне на няколко години и са ми били любими преди време. Точно за това не искам да ги изхвърлям, а ще се опитам да ги доизхабя до края на годината.


Червилата са както следва Avon- in bloom, Maybelline- 620 Bare to be bold, Nyx- 716 Pink brown, Dior- 253 Basic, Nyx- Creme brulee. Всички цветове са моят ежедневен избор и нямам търпение да започна с по-честото им носене. Този път мисля да ви държа в течение и да показвам напредъка си доста по-често.
 Към списъка за изхабяване добавям и два парфюма, които по същия начин са ми били любимци и искам да се опитам да доизхабя, така че ще показвам и техния напредък.
Засега това са продуктите, на които съм се спряла, а ако ги изхабя преди края на годината може би ще включа нови на тяхно място.
Ако имате някакви въпроси с радост ще ви отговоря.

Хубав ден!




Facebook                         Instagram

No comments