Lipstick Declutter + Project Pan 2019

Здравейте, момичета!
При ровенето из колекцията ми забелязах, че имам доста червила, които са остарели и е време да изхвърля. В процеса на "чистката" реших, че не искам да се разделям с продукти, които все още мога да използвам и затова ще се постарая да изхабя до края на годината. Ето кои продукти отделих:




Някои от червилата са доста използвани, а други са почти нови. От ляво надясно:
Rimmel 070 Airy Fairy, NYX Sugar Wafer, Wet and Wild Pinkerbell, Benecos Cream, Calvin Klein Heat Wave.




Тези на Rimmel, NYX и Benecos са цветове, които използвам много и си ги харесвам. На снимките даже се вижда червилото на Benecos колко е изстрадало, но все пак реших да се опитам да си го доизхабя преди да го изхвърля и заради окаяното му състояние сигурно ще го нанасям с четка. Червилото на NYX беше сред любимците ми и може да видите повече за него тук
Съвсем друго е мнението ми за червилата на Wet and Wild и Calvin Klein, които съм пробвала по веднъж. Първото е страхотен ярко розов цвят, с който обаче, така и не можах да се възприема. Освен това се нанася много трудно и страшно изсушава устните. Това на Calvin Klein мисля, че беше подарък към някаква поръчка, но цветът въобще не ме грабва и прави зъбите още по-жълти. С тези двете веднага ще се разделя.


Последното червило, което забравих да включа в общата снимка е това на Dior в цвят 660. За мен то е много специално, така че си заслужава самостоятелната снимка. Беше едно от първите ми high end червила и досега не исках да свършва заради сантименталната стойност, която има, но няма за кога да го пазя вече. Всъщност цветът е малиновочервен и съм го използвала доста, но все още има от него в опаковката. Много си го обичам и ще обмисля по-натам дали да не инвестирам в нова опаковка от него. Червилото го използвам предимно през студените дни, но за вечерен грим през лятото мисля, че ще има къде да го нося.



Следват и три гланца, от които използвах само един. Това са Eveline 537, NYC 200 Chelsea Cherry Blossoms и Calvin Klein Precocious. Тези на Eveline и Calvin Klein са уголемяващи устните, които водят до изтръпване и много неприятно за мен усещане. Така и не можах да им свикна, затова се разделям с тях още сега. Ще се опитам да изразходя червилото на NYC, което може да видите тук


И накрая няколко моливчета, от които едно за устни на Essence в цвят 01 we love pink и два хайлайтъра на Ultrafresh едното в бял, а другото в златист цвят. Моливи за устни въобще не използвам и премахнах почти всички такива продукти, които имам в колекцията си, но този цвят е доста хубав и се надявам лятото да успея да го съчетая с някои по-дръзки визии.
Хайлайтъри пък използвам при всеки грим, но винаги посягам към прахообразни продукти от палитри и тези моливчета въобще ги бях забравила, а искам да ги използвам по-често. Количеството им е само 0,19гр. и предполагам, че няма да са трудни за изхабяване.


Това са всички продукти, на които съм се спряла и ще се постарая да изхабя до края на годината. Ще ви показвам докъде съм стигнала тук или в Instagram, затова не забравяйте да ме следите! Вие имате ли набелязани продукти, които искате да изхабите до края на годината? Споделете в коментарите. Хубав ден!

Facebook                          Instagram

No comments