Какво си купих за осми март?

Здравейте, момичета!
През най-женския месец нямаше как да пропусна намаленията за деня на жената и да се поглезя малко. Редица магазини предлагаха намаления, но не ми се обикаляше много, затова се спрях само на два и на онлайн пазаруване. Този път си взех дрехи, обувки и аксесоари, а магазините, които посетих са H&M и Bijou Brigitte. В H&M имаха намаление от 20% както в магазина, така и в сайта им. В сайта предлагаха и безплатна доставка, от която се възползвах. В Bijou Brigitte нямаха намаление, но си бях харесала един часовник от един месец и реших, че сега е подходящия повод за него :) По принцип не ми се дават 25лв. + за гривни и аксесоари, но както казах реших малко да се поглезя.
Ето какво си взех:


Всички неща, които взех ми напомнят за пролетта и повечето са в така модерния в момента цвят розова пудра (явно съм прекалила с гледането на модните влогъри :D ).
Първите модни придобивки са пантофки на райета, които стават както за ежедневието, така и за по-строго официални тоалети. Досега не съм имала такъв тип обувки и са ми малко странни, винаги съм смятала, че са по-подходящи за момичета с по-малък номер, но реших да изляза малко от зоната си на комфорт и да ги пробвам.
Нов чифт удобни кецове никога не са излишни и винаги ще влязат в употреба особено когато са толкова момичешки и още отсега нямам търпение да ги съчетая в някой тоалет.


Черната тениска изглеждаше добре в сайта и я взех, за да я нося с пантофките, но се оказа, че е от този тип, които са над пъпа и са по-подходящи за по-младите :))) (някак си не виждам почти 30 годишна жена да се облича по този начин). Ще опитам да я комбинирам с дънки с висока талия и ако все пак не се чувствам комфортно с нея ще я подаря на някоя приятелка.
Ризката без ръкави пък дойде страшно измачкана. Стои добре, с подходяща дължина е, но е прозрачна. Въпреки това с потник със същия цвят ще стои добре.


Друга риза, към която нямам никакви забележки е тази с дълъг ръкав и много нежен принт на цветя. Ще си я нося с голямо удоволствие и както се вижда вече съм си направила примерен тоалет. :)




Звездата на цялото пазаруване е часовникът от Bijou Brigitte, в който се влюбих още през февруари, но чак сега реших да си взема. Стои супер нежно, а каишката му изглежда по-еластична, от тази на другият ми часовник, който нося в момента. Всъщност проблема с каишките е доста голям и съм сигурна, че тези от вас, които носят часовници всеки ден ще ме разберат напълно. Взимала съм си часовници и от 60лв. и от 200лв. и проблемът винаги е че гаранцията им важи само за механизма, но не и за каишката. Впоследствие след около две години ползване каишката, естествено е захабена и е за смяна, докато механизма си е наред. Лошото е че дори и срещу заплащане марките не предлагат резервни каишки....Ако някой е намерил решение на този проблем ще се радвам да сподели!


Гривната, която си избрах е в ежедневен стил, за да не я забутам из кутийката с аксесоари за специални поводи, а да я нося по-често. Малка доза блясък, но удобна за носене всеки ден.


И накрая, за да завърша пролетния тоалет се спрях на ластик за коса с панделка. Този сезон се очертават да са супер модерни и допълват идеално момичешката визия :)

Харесват ли ви такъв тип модни постове? Ако са ви интересни може да вмъквам такива малко по-често и в бъдеще :) Вие с какво се сдобихте за 8ми март? Ще се радвам да споделите!

Риза с дълъг ръкав- 17,99лв. H&M
Риза с къс ръкав-19,99лв. H&M Online
Тениска- 9,99лв. H&M Online
Пантофки- 19,99лв. H&M Online
Кецове- 34,99лв. H&M Online
Часовник- 59,00лв. Bijou Brigitte
Гривна-24,80лв. Bijou Brigitte
Ластик за коса- 12,90лв. Bijou Brigitte


Facebook                                Instagram

No comments