Nail Polish Declutter

Здравейте, момичета!
След разчистването на продуктите за устни реших да продължа към лаковете, тъй като не съм правила такава чистка може би от две години. Ето с кои лакове реших да се разделя:


Колекцията ми преди "чистката"








 Колекцията ми след разчистването.

Както се вижда повечето лакове са доста остарели и най-вероятно с изтекъл срок на годност. Има и такива, които са ползвани повече, но повечето са почти нови. Доста от тях съм си взела, за да изпробвам и впоследствие съм решила, че не са цветове, които ми харесват, но предполагам, че на всеки се случва :)))
Доволна съм от крайния резултат, това са цветове към които ще посягам по-често и се надявам да не се получава такова натрупване в бъдеще.

Краен резултат: -25 лака! :)

А вие започнахте ли вече с пролетното разчистване на козметика? Ще се радвам да ми споделите в коментарите! Хубав ден!


No comments