Essence тониращ дневен крем + хайлайтър- първи впечатления

Здравейте, момичета!
В първия ден на месец март нямам търпение да видя новата  колекция на Essence изцяло заредена по дрогериите. Обещавам да ви покажа много от новите продукти още тези дни, но дотогава ще ви споделя първите си впечатления за новият тониращ дневен крем и течен хайлайтър на марката.



Дневният крем е от серията, която е предназначена за спортуващи момичета и се очаква да е доста издържлив и водоустойчив. Ползвала съм го към 5-6 пъти и засега мнението ми е че наистина матира кожата, изравнява тена и прикрива несъвършенствата. Много внимателно подхождам към такъв тип продукти, защото все си мисля, че са с прекалено лека формула, която при мен не върши никаква работа, но този крем ме изненада много приятно. Покритието не е като на ББ и СС кремовете- има си плътност и има разлика с и без него. Друго, което ме стресна леко в началото е че е доста течен и това е още една причина, заради която смятах че няма да виждам никакво покритие, но продуктът се прелива добре без да се налага да го нанасяш няколко пъти, за да забележиш ефект.


Тук може да се види колко е течен всъщност. Досега не съм забелязала да има разливане по дамската ми чанта, въпреки че няколко пъти го взимах с мен. Все пак бих имала едно на ум при по-дълги почивки.
След определени часове няма лъщене и веднъж нанесен при мен издържа през целия ден без да има нужда от фиксираща пудра.
Единственият минус за мен е, че е наличен само в два цвята- 10 light и 20 medium. Първият ми идва много светъл, а вторият е с една идея по-тъмен. Въпреки това се спрях на по-тъмния, заради наближаващите топли дни, когато смятам, че ще пасне идеално на лицето ми.

Количество-30мл
Цена-8,49лв.


Хайлайтърът insta perfect идва като допълнение към ФДТ-на от тази серия, който не съм пробвала и няма как да споделя мнение дали си пасват. С матиращият крем, обаче пък се допълват добре.За мен използването на течни хайлайтъри е малко по-трудно и го нанасям с пръсти на горната част на скулите. Разнасянето с четка не ми се получава добре, затова ако имате трикчета за използването на такива продукти ще се радвам да ми ги споделите в коментарите. В описанието на  продукта пише, че може да се смесят няколко капки с ФДТ-на за получаване на блестящ ефект, което ще пробвам щом дойдат малко по-топлите дни. Хайлайтърът също се предлага в два варианта- 10 gold addiction и 20 rose fever. Аз си взех първият, който е с много приятни златни частици. Тубичката е с капкомер, което улеснява нанасянето.
Много ми напомня на хайлайтъра, който имам от MeMeMe Cosmetics в цвят Oyster Gold, но той е в шишенце с четчица и определено се нанася по-трудно.

Количество- 15мл.
Цена- 7,69лв.

Това са първите ми впечатления за тези два продукта. Надявам се да ви е било интересно и да очаквате новите продукти на Essence с нетърпение. Хубав ден!

Facebook                        Instagram

No comments