Pink NOTD

Маникюр със стикери/NOTD

Здравейте, момичета!
Вкъщи почти не се гримирам, но пък сменям маникюра често и постоянно имам нови идеи. От края на миналата година свалих гел лака и да си призная съм много по-щастлива с домашен маникюр. Винаги когато ти омръзне може да го свалиш и да си избереш друг вариант без дори да излизаш от вкъщи. Така и не можах да свикна с гел лака. Омръзваше ми да съм с един и същи маникюр в продължение на три седмици, а понякога и повече. Когато някой нокът се зачупи няма как да го поправиш на момента. И така накрая пак си дойдох на домашните маникюри :) Обикновено съм с един маникюр седмица, след което го сменям или давам на ноктите си няколко дни почивка преди следващия.
Маникюрът в домашни условия може да е също толкова интересен и шарен както и професионалния.
Днес ще ви покажа една идея за супер лесен и цветен такъв. Главният лак, който използвах е на Sally Hansen в цвят 259 All Bright. Той ми е предоставен за проба от Parfimo.bg, където може да намерите най-различни продукти от парфюми до декоративна и бяла козметика на марки като Clinique, thebalm, Benefit, Nuxe и други мои любимци.








Цветът е доста плътен и дори едно нанасяне е напълно достатъчно, но аз както винаги предпочитам да нанасям лака си на два слоя. Въпреки това разлика в цвета и плътността почти няма. Бих казала, че това е розов цвят със син подтон. При мен издържа към 5 дни при постоянно мокрене и миене на ръцете. Мисля че с добър топ лак би издържал и повече.
За палеца и малкото пръстче реших да направя нещо цветно, но тъй като нямах много време заложих на стикери за цял нокът. За пръв път използвам такива и мислех, че ще ми е доста трудно, но с повече търпение нещата се получават и няма фатални грешки. В шкафа си имах великденски стикери, които стояха поне от 2-3 години (добре че стикерите не се развалят!). Има доста клипчета в интернет за методи за слагане на такъв тип лепенки, но ще ви споделя какво работи при мен:

1.Най-важното е да сложите подходящ лак, който да се слива със стикера. Фонът на моите стикери е бледо розов затова и аз заложих на такъв цвят. След като изсъхне добре може да слагате лепенката. Въпреки че са за цял нокът при мен не покриват цялата плочка, но благодарение на лака отдолу почти не се забелязва.
2. След като съм изрязала лепенката махам защитното фолио и с пинцетка я потапям във вода за около 30 секунди. След това внимателно отделям стикера от картончето и я слагам от основата към края на нокътя. Много е важно да не се бърза и да се изгладят добре всички защипвания и неравности по картинката, за да не изглежда накъсана.
3.След като съм я наместила както ми харесва я запечатвам с топ лак.

Лака на Sally Hansen може да намерите тук като от Parfimo.bg бяха така любезни да ми предоставят още един брой, който ще дам на някой от вас съвсем скоро в предстоящ Giveaway, така че не забравяйте да ме следите в различните социални мрежи! До скоро!


*Постът съдържа ПР пратка, но НЕ е спонсориран!



Facebook                                  Instagram

No comments