Маска за лице + таблетки за уста от Lush

Здравейте, момичета!
Днес ще споделя мнението си за поредните два продукта от Lush, с които се сдобих преди около два месеца. Марката ми е една от любимите и не спирам да пробвам нови продукти, които предлагат, а този път се спрях на маската за лице Catastrophe Cosmetic и таблетките за уста Pan Galactic Gargle Blaster.



На снимката присъства и серумът за лице Full of Grace, за който може да прочетете тук

Първо малко повече за маската:



Тя е от свежите им маски и трябва да се държи в хладилник, за да не се развали. Обикновено срокът на годност на тези маски е около месец, но аз ги използвам и по-дълго време. Вадя я от хладилника непосредствено преди употреба и веднага след това я прибирам обратно като внимателно следя за някакви промени в консистенцията. Следователно ако намеря признаци на разваляне веднага ще се разделим.

Състав:


Консистенцията е доста плътна и трябва да изчакате към 15 мин. след като я извадите от хладилника, за да може да я нанесете по-лесно.


Аз я нанасям 5 мин. преди да си взема душ и я изплаквам докато съм под душа. Напомня ми на почистващата маска на Sephora, но щади повече лицето. По-подходяща е за хора с нормална кожа, но мисля че би се харесала и на момичета със суха кожа стига да не се държи повече от 10 мин. на лицето. Например през зимата почистваше идеално кожата ми, но сега тя е станала много суха (за първи път) и намирам маската за по-изсушаваща от необходимото. След използването й на този етап носът ми започва да се лющи и заради това гледам да не я държа много на лицето си след нанасяне. Иначе резултатите са налице- много добре почистена кожа, премахнати черни точки и свити пори. Освен това маската има и антиоксидантно действие, което беше и причината да си я купя. Бих си я взела отново, когато кожата ми стане пак нормална (при мен от нормална към мазна).

Не забравяйте, че при събирането на 5 празни опаковки може да получите една свежа маска безплатно в магазина на Lush!


Таблетките за уста на Lush ги заглеждах може би от две години, но все не се решавах да си взема някоя опаковка за проба. Е при последната обиколка на магазина тези бяха намалени и реших, че това е подходящия момент. Всъщност от марката предлагат таблетки за жабурене и за миене на зъбки и тези са от първите.

Състав:


Главните съставки са лимоново масло, хинин и анасон.


В шишенцето има 80 таблетки. 
Как се използват?
Взимате една таблетка и я сдъвквате с минимално количество вода. Жабурите както сте свикнали с водата за уста, след което изплаквате. Става много бързо и действат освежаващо. Големият плюс на таблетките е че са много лесни за пренасяне (шишенцето е супер малко) и може да ги носите навсякъде с вас (че дори и на работа). Аз ги използвам когато съм си вкъщи по обяд, тъй като тогава обикновено не си мия зъбите с паста и имам нужда от нещо за почистване и освежаване, което не отнема много време. Достойно заместват водата за уста и бих пробвала и някои от другите видове, които предлагат.

Това беше за днес, надявам се да ви е било интересно. Хубав ден!


Facebook                     Instagram

No comments