La Roche-Posay Lipikar Baume AP+

Здравейте, момичета!
Днес ще ви споделя за един нов мой любимец, който съвсем случайно и неочаквано намери място в ежедневната ми рутина.
Винаги съм имала безпроблемна кожа, не е била нито мазна, нито много суха. Не съм имала проблеми с пъпки, зачервявания или нещо друго и може да се каже, че съм била една от щастливките...досега.
През бременността кожата ми стана много суха и с каквото и да я мажех това не се променяше. Всеки ден я мажа с различни лосиони и то по три пъти без резултат. Състоянието й толкова се влоши, че в областта на корема започна едно лющене и сърбеж все едно някое влечуго си сменя кожата. Естествено идва и страха от появата на стрии и почваш да се чудиш какво още да пробваш, за да успокоиш състоянието. Тогава се сетих, че имам мостра на лосионът за чувствителна кожа на La Roche-Posay Lipikar Baume AP+ реших да го пробвам и още след първото нанасяне видях успокояване. Ако ви е интересно и искате да видите как се справи той с проблема продължавайте да четете:


Балсамът е предназначен за много суха склонна към атопия кожа.Той е липидовъзстановяващ и е предназначен за:
  • раздразнения
  • сърбеж
  • подходящ за тялото и лицето
  • подходящ за новородени, бебета и малки деца 
  • без парфюм
  • възстановява и стабилизира баланса на кожния микробиом
  • възстановява и предпазва кожната бариера

 Съдържа нианциамид (подпомага успокояването на кожата, намалява сърбежа и стимулира синтеза на липиди) и масло от карите (възстановява хидролипидния слой).



Не е създаден специално за бременни, но прецених, че щом е подходящ за новородени и бебета то ще е достатъчно безопасен и за моето коремче.
Нанася се супер лесно и не усещам никакъв аромат. Попива бързо и е икономичен. След 2-3 нанасяния вече нямах белене и сърбежа беше значително намалял. Заради състоянието на кожата ми и непрекъснатото разтягане, обаче няма как да отстраня проблема напълно, затова го използвам почти всеки ден по 1 път. Ако имате подобен проблем по време на бременността и решите да го пробвате имайте в предвид, че това не е продукт, който предпазва от стрии, затова останалите ми две дневни мазания са с продукти против стрии.

Наистина не мога да се сетя за нищо негативно за продукта, изпълнява абсолютно всичко от нещата, които твърдят от марката и направо ме спаси в последните месеци от бременността, когато коремчето ми растеше с бързи темпове всеки ден.
Ако имате подобен проблем не се колебайте да го пробвате, няма да съжалявате!

Надявам се ревюто да ви е било полезно. Хубав ден!

Facebook                     Instagram

No comments