Essence Колекция Пролет/Лято 2019

Здравейте, момичета! 
Бях замислила да пиша тотално различен пост, но новината за новата колекция на Essence и самото й съдържание ме свариха неподготвена и сериозно привлякоха вниманието ми. След зимните празници като че ли на пазара имаше малък застой, който сведе вдъхновението ми за писане до 0, но с тази шарена колекция мотивацията ми започва да се възвръща.


Във Facebook страничката на блога бях споделила новината, че любимите ми лакове на марката вече няма да се предлагат и се надявам новите да могат да ги заместят успешно. Това е най-голямата промяна, която настъпва, защото от марката напълно обновяват колекцията си от лакове.


На нашия пазар ще се предлагат 27 нови нюанса, които обещават да са по-трайни, с по-бързо изсъхване и веган. Ще има както матови цветове, така и металически и брокатени. Цена: 2,79лв.


 Следващото голямо нещо са палитрите от колекцията City Palettes, като при нас ще има три от четирите варианта- 1 Salut Paris , 2 G’DAY SYDNEY , 3 Hello New York, всяка от които с по девет цвята. Цена- 14,59лв.


Има предложения и за спортуващите дами:







Тониран дневен крем с матов ефект в два цвята. Цена- 8,49лв.
Фиксиращ спрей. Цена- 6,59лв.
Спирала в два варианта- за по-дълги мигли и за обем и извивка. Цена-6,59лв.
Продуктите от тази серия са предназначени за трениращи момичета и се очаква да са водоустойчиви.

 Още от колекцията:





Гланц за устни за обем в телесни цветове. Ще се предлагат в 7 цвята, съдържат масло от ший и са предназначени за всеки тип кожа. Цена- 4,99лв.


Течен хайлайтър в два цвята. Цена- 7,69лв.






Водоустойчива течна очна линия. Цена-5,49лв.
База за спирала. Цена-6,19лв.


Забелязвам, че при нас продуктите, които ще се предлагат са в доста по-ограничена бройка, но въпреки това се вълнувам и нямам търпение да разгледам и тествам нещата по стелажите. Съответно трябва добре да обмисля на какво да се спра, за да не изкупя цялата колекция :D
Вие какво мислите за продуктите? Ще се радвам да ми споделите!
Хубав ден!

*Постът не е спонсориран
*Някои от снимките са взети от интернет
*Цените, които съм посочила са препоръчителните продажни цени, на които би следвало да се предлагат продуктите


Facebook               Instagram

No comments