Любими продукти за тяло през бременността

Здравейте, момичета!
Днес ще ви споделя за няколко продукта, без които не мога през последните месеци. Грижата за кожата особено в зоната на корема предполагам, че вълнува всички бъдещи мами. Разбира се, всички искаме да запазим хубавото си тяло и да предотвратим появата на стрии доколкото е възможно. В доста случаи за появата им огромна роля играе и генетичната предразположеност, но все пак аз гледам да направя всичко по силите си, за да ги избегна. На помощ идат няколко продукта, които обикнах през последните месеци:



Първият продукт, с който се сдобих е маслото за коремче на Palmer's. То съдържа:
  • арганово масло
  • бадемово масло
  • колаген
  • еластин
  • лавандула
  • какаово масло
  • витамин Е
Не съдържа парабени и фталати. От марката твърдят, че попива бързо и хидратацията остава за часове, но аз не видях такъв ефект. Маслото е с много плътна консистенция и както се очаква е доста мазно. След нанасяне трябва да изчакате поне десетина минути, за да може да попие в кожата. Въпреки това знам, че повечето бременни ще се съгласят с мен, че плътното масло е напълно наложително в месеците, когато корема ти расте с дни и кожата сърби непрекъснато- усещането е все едно си се допрял до коприва :/
Хидратацията е много добра и успокоява сърбежа ми за няколко часа. Това ми е вече втора опаковка и се надявам да си имам от него до края на бременността.



Друг вариант за коремчето е олиото на Elancyl. То съдържа:
  • масло от шафран
  • вечерна иглика
  • камелина
Нанася се доста по-лесно от предходното и попива по-бързо от него. Ще допадне на жени, които не обичат толкова плътен филм върху кожата. Не успявам да усетя някаква миризма при използването му. Съдържа до 99% съставки с натурален произход и е подходящо дори за нанасяне на гърдите и по време на кърмене. Освен по корема и гърдите го използвам и в зоната на ханша и дупето.

И от двата продукта съм еднакво доволна и ги редувам. Когато излизам и нямам много време използвам олиото на Elancyl, а когато съм си вкъщи нанасям маслото на Palmer's.

Скоро ви споделих че въпреки тази грижа за корема той започна да сърби ужасно много и да се лющи без значение какво използвах. Тогава към рутината си добавих балсамът на La Roche-Posay Lipikar Baume AP+, който е предназначен за раздразнения и сърбеж. Той не предотвратява появата на стриите, но е единственият продукт, който успокои сърбежа и лющенето и съм щастлива, че го открих. Повече за него може да видите тук


И накрая, но не и по важност, трябва да се погрижим и за останалата част от тялото. Въпреки че пия много вода през деня кожата ми си остава все така суха и обикновените лосиони за момента не ми вършат добра работа. Засега посягам единствено към кремове и масла, които са с по-плътна консистенция.  Нямам любим крем, но в момента използвам маслото на Avon със ший. Нанася се лесно и попива бързо и мисля да си взема още една опаковка от него ако тази не ми стигне.

И така коремчето си го мажа поне три пъти дневно като редувам маслото на Palmer's и олиото на Elancyl, а когато коремът много започне да ме сърби посягам към балсамът на La Roche-Posay. За останалата част от тялото ми използвам маслото на Avon веднъж дневно.

Ако имате други продукти за бременни, от които сте доволни ще се радвам да ми ги споделите, за да ги пробвам. Хубав ден!


Facebook                    Instagram

No comments