Catrice HD Liquid Coverage ФДТ- Ревю

Здравейте, момичета!
И вие ли сте в постоянно търсене на перфектния фон дьо тен? Ако отговорът е да то чакането може да приключи, защото намерих идеалния бюджетен такъв във варианта на Catrice HD Liquid Coverige Foundation. Толкова много клипчета изгледах за страхотни drugstore фон дьо тени и този винаги влизаше в челната 5-ца. За него Tati беше посветила цял клип, което значи наистина много. И това май беше последното побутване, което ми трябваше, за да го пробвам.


Опаковката на фон дьо тена е стъклено прозрачно шише. Продукта се нанася с пипета. Нужно ли е да казвам, че това никак не ми е любимия тип опаковка. Няма как да си изстискам нужното ми количество, а пипетата при мен хаби много продукт. Все пак изглежда стабилен за пътуване и бих се престрашила да го взема с мен.




Най-лесно ми е да нанеса няколко капки от фон дьо тена на ръката и след това с четка да го разнеса на лицето ми. Шишенцето има характерна миризма, която е доста силна. При първото отваряне това ме стресна, защото мислех че нанесен на лицето ще предизвика сълзене, но това не се случи. Миризмата изчезва почти моментално и нямам проблеми с раздразняване на очите.



Продукта е доста по-течен от всички, които имам. Въпреки това покривността е добра и бих я определила като средна към висока. Нанасянето е лесно и бързо, а блендването е без проблем. Аз имам цвят 030 Sand Beige и бих казала, че това е един от най-доближаващите се до цвета на кожата ми цветове.
След нанасяне наистина се слива с кожата ми и разлика почти няма. Матира и не виждамм лъщене през целия ден, след нанасянето на пудра се "бетонира" и няма мърдане докато не го свалиш.

Това, за което се оплакваха преди влогърите и блогърите е липсата на по-голямо разнообразие от цветове (били са налични само 4). В момента по сайтовете забелязвам около 8 варианта и се надявам да паснат на по-голямата част от хората.

Като заключение мога да кажа, че това е един страхотен бюджетен фон дьо тен, който всеки трябва да има в колекцията си. Цената му е към 13-14лв., а аз успях да си го взема за около 11лв. от Parfimo.bg, когато беше наличен там.
Не ми харесва само опаковката, но никъде няма пълно щастие :)
Ако не сте го пробвали още не знам какво чакате, а ако сте го пробвали ще се радвам да споделите мнение!

Това беше всичко, за което се сещам. Надявам се да ви е било полезно и да сте добили представа за продукта.
Хубав ден!


Facebook                Instagram

No comments