О! Планер

Здравейте, момичета!
Днес няма да си говорим за гримове, а ще ви споделя на какъв планер се спрях тази година и помага ли ми да съм по-мотивирана.
Миналата година ви показах два планера и как ги използвам за ежедневието си като делях всички необходими задачи между двата. Това ме затрудняваше и често ми се налагаше да пиша и в двата едновременно, разпокъсвах нещата, забравях по нещо и т.н. Тази година реших, че искам всичко да ми е на едно място, за да не разнасям навсякъде два тефтера с мен, а и да ми е по-систематизирано.
Вече имаме доста варианти за планери и избора беше труден. Доста от онлайн магазините, които ги предлагат не дават достатъчно информация за съдържанието им, което отчитам като голям минус, защото мен лично няма как да ме надъхат с общи приказки за съдържанието на поредния планер.




Планерът, на който се спрях е О!планер и избрах точно него поради няколко причини:

1.Първо информацията в сайта им е достатъчно подробна, за да решиш дали техният планер ще ти свърши работа или не.
2.Една от причините да предпочета готов планер е че не винаги ми остава време да правя всички месечни таблици на ръка. Да, красиво е, персонализираш ги по свой вкус, но отнема време.
3.Месеците, седмиците и дните не са номерирани и може да започнеш по всяко време на годината.
4.Всеки О!планер стига за една година. След като приключиш с годината може да си поръчаш само вътрешната част и да продължиш да използваш старата си корица. Разбира се цената е наполовина.
5.Може да разместваш съдържанието, така че да си го нагодиш според твоите нужди. Например аз нямам кола и тази част не ми е необходима. Вкъщи основно готви мъжа ми и седмичното меню също мога да изключва от планера си. Добавям, обаче няколко страници с идеи за блога както и козметични покупки и неща, които трябва да тествам. Също така ще сложа и няколко странични с надъхващи цитати и фрази, които да ни помогнат да се мотивирам през годината.


И така ето малко повече за самото съдържание :




Първата част има календар за две години както и графа за всеки ден, където може да си отбележиш най-важните събития през годината. Следват годишните цели в четири раздела както и графи за постигането им.





Следват характерните за всички планери месечни графи и таблици както и седмичните такива. Всеки месец е в различен цвят, най-отпред има табличка за неща, които искаш да подобриш, прочетеш, намалиш, научиш и т. н., а най-накрая има таблица, която проследява целите ти всеки ден и накрая да може да видиш как си се справил през месеца. Последната ще ми е от огромна полза и е една от главните причини да се спра именно на този планер.






Следват месечен бюджет, месечни разходи (отново огромна помощ, защото винаги забравям вноските за телефона), автомобилна поддръжка, пароли за сайтове и седмично меню.




Следващият раздел е за почивки и пътешествия. Отново страхотно написан с всички списъци, които биха ти потрябвали, за да не забравиш нещо. Преди да тръгнем някъде винаги си правя такива списъци на хвърчащи листчета и накрая забравям по нещо в бързината. Е, тази година всичко ще е в куфара :)





Накрая има странички за мечти и цели, придобивки за дома, подаръци, коледно меню, прочетени книги и филми както и празни страници за допълнителни неща, които може да включите.

За мен планерът е повече от перфектен, включва всичко, от което имам нужда и неща, за които не бих се сетила сама. Единствената ми забележка към него е че не е в размер А4, а в А5. Като пристигна беше голяма изненада, че е толкова малък и се чудех как ще вместя всичко вътре, но след месец използване вече започнах да свиквам и не мисля, че големите тефтери ми липсват чак толкова.

Това е всичко, за което се сещам. Ако имате въпроси с радост ще отговоря. Ще де радвам да споделите вие как успявате да останете мотивирани и да свършите всички задачи за месеца?

Хубав ден!



Facebook               Instagram

No comments