Какво си взех за 8ми март? / March Haul

Здравейте, момичета!
Осми март мина и отдавна исках да направя такъв пост, но заради кризата в страната се забавиха доста от покупките ми и чак сега успях да ги събера на едно място. И все пак реших да ги споделя с вас.



Както и миналата година и тази заложих повече на модните придобивки, за да се подготвя за пролетта. Не съм от момичетата, които гледат модни влогъри и си взимат нови дрехи всеки месец. Аз съм от хората, които обичат да правят покупките си веднъж за сезон.
И така за тази пролет инвестирам най-много в блузи и тениски. Всяка мама знае, че блузката оцелява 1-2 носения и после има петна от храна, повръщано, а вече и от обувки :)
Спрях се на Orsay, които имаха - 20% и Reserved.




От Orsay си бях набелязала тази червена блуза, която прилепва плътно по тялото и е с подчертаващо деколте с цип. Мислех, че M ще ми стои добре, но се оказа, че ми е леееко широка в гърба. Наложи се да я поръчам специално в S размер от сайта им, тъй като беше изчерпана в магазина. Онлайн поръчах и сивата блуза, която пък е с ефектни набрани ръкави в рамената.
Когато се разхождах забелязах, че във всеки втори магазин има блузи с бухали ръкави с дантела. По закачалките изглеждат странно и някак си неудобно, но все пак реших да пробвам. Е, тази на Orsay много ми допадна и реших да си взема и нея.





За топло време предполагам, че няма човек, който да няма в гардероба си бяла тениска. От Reserved си харесах тези двете и въпреки че не бяха намалени и цената ми се стори висока (30 лв. за брой) реших, че и двете ми харесват много и не искам да избирам, затова си ги взех и двете. Едната стои по-свободно, а другата е плътно по тялото, така че не съжалявам. :)





Аз съм от момичетата, които още от тинейджъри обичат маратонки и е имало години, в които даже през зимата не оставях любимия чифт кецове. Като завърших гимназия реших, че ми е писнало и минах на малко по-"дамски" обувки. Сега като мама на тепърва прохождащо дете осъзнавам колко е важно да съм стъпила стабилно на земята и да съм готова да тичам във всеки един момент. Затова залагам на черни и възможно най-удобните спортни маратонки, за които мога да се сетя. Обмислям да взема още един малко по-летен чифт, но тях ще оставя за следващия месец.



Без козметични придобивки няма да мина, нали е ясно? :))
Скромно този месец- само два продукта. От миналата година гледам само положителни коментари за палитрите на Natasha Denona и с какво невероятно качество са. Е, чуденето не беше дълго. Реших да започна с Mini Glam Palette като за начало и по-натам ще видим дали ще й стана фен.
На theBalm бях харесала няколко продукта и както при Benefit се оказа, че имат големи палитри, които излизат по-изгодно отколкото ако закупиш всеки продукт отделно. В този случай исках да пробвам задължително Bahama Mama, Down Boy и Frat Boy. Ще споделя малко повече за нея, след като я тествам.



И май това е всичко както за осми март, така и за целия месец :D
Стискам палци нещата да се нормализират по-бързо и излизаме с бебка от вкъщи не само, за да си вземем храна. Бъдете здрави!



Facebook                                           Instagram

No comments