NYX Month: NYX Bronzing Powder

Здравейте, момичета! Днешното ревю ще бъде за продукт от изпълнения ми wishlist, а именно бронзиращата пудра на NYX




Опаковката е стандартна, кръгла, пластмасова кутийка характерна за повечето такива продукти.


Затваря се със стандартен механизъм като капачето се натиска надолу, докато се чуе характерното "щрак" . Цветът е Tan Enthusiasm и изглежда по този начин:


Ако се вгледате внимателно ще видите, че в долната част на продукта има едно зъбче, което се повдига и отдолу се намира огледалце и четка:


Самата четчица намирам удобна за нанасяне на хайлайтър и за контуриране.

Състав:


 Продуктът има общо четири цвята, които могат да се използват самостоятелно или да бъдат смесени всички заедно:


Цветовете имат златни частички, така че ако предпочитате матов финиш този продукт няма да ви хареса. Аз предпочитам да използвам двата розови цвята заедно на скулите като завършекът е много подходящ за ежедневието. Белият цвят го използвам като хайлайтър, а освен това е добър избор и като сянка под веждите за подчертаването им. Кафявият цвят е подходящ само за контуриране като най-добре се нанася в комбинация с четката от комплекта.
Продуктът за мен имитира бронзиращата пудра на Too Faced Snow Bunny и е един по-евтин вариант ако си търсите подобен продукт. За мен е идеален за пътуване, защото съдържа всичко необходимо и ако цветовете ви допадат няма нужда да взимате допълнителен руж, хайлайтър или бронзант.
Единственото, което не ми харесва в него е слабата пигментация, Въпреки че цветовете могат да се наслагват не са много трайни и изисква време, докато нагодиш един по-ярък цвят върху лицето си, което сутрин нямам.



Предположението ми е, че на по-светъл тен цветовете биха стояли по-ярко и съответно по-добре.

Получаваме 9гр продукт за 29,95лв

В заключение мога да кажа, че продуктът не е лош, но не ме впечатлява с нищо особено. Ако ви трябва нещо малко и удобно за пътуване е добре да го имате,но не го определям като must have.

Имате ли някой продукт на марката? Ще се радвам да споделите! Хубав ден!

No comments