La Roche-Posay Cicaplast крем за ръце

Здравейте, момичета! Как са ръцете ви тези месеци? Аз забелязах, че от студа кожата ми става все по-груба и обикновените кремчета за ръце не могат да се справят с проблема. Честото миене на ръцете ми задълбочи проблема и точно, когато се чудех към какъв крем да се обърна на пазара се появи нов крем за ръце от La Roche-Posay.  За няма и месец той се превърна в част от ежедневната ми рутина за поддържане на кожата на ръцете и измести едни от любимите ми кремчета, които използвах досега.



Кремчето идва в опаковка от 50мл, което го прави идеално за дамската чанта и съответно през последните няколко седмици станахме първи приятели.


Тубичката е с удобно капаче, което гарантира че няма да има разсипване на продукта.


Състав:
Двете главни активни съставки са глицерин и ниацинамид.
1.Глицеринът  образува прозрачен защитен слой върху кожата като по този начин я предпазва от дразнителите в околната среда и в същото време подпомага възстановителните процеси.
2. Ниацинамидът намалява възпалителните процеси и допринася за по-бързото възстановяване на кожната бариера.

Пълен списък на съставките може да видите тук

Какво обещават от марката:
1.Дълготрайна, издръжлива повърхностна защитна бариера.
2.Незабавно успокояване, интензивно възстановяване.
3.Устойчив на механично изтриване и измиване.

 Моето мнение:

Още с нанасянето веднага се забелязва разлика от всички други кремове, които съм позлвала дотук. Прилича ми повече на гел, отколкото на крем, което определено е плюс, защото не се разтича, а и се разнася лесно.


След като е нанесен попива за около минута и напълно забравям, че е нанесен. Не оставя мазно усещане и не лепне и мога веднага да премина към ежедневните си дейности, докато при друг крем ако не изчакам поне 5 мин. каквото и да хвана го изпускам заради бавното попиване.
Издържа около 2-3 часа, след което трябва да се нанесе отново. През първия час издържа на 1-2 измивания, но след това при мен се отмива.
Дали възстановява кожата на ръцете не мога да кажа със сигурност, тъй като ръцете ми са в горе долу добро състояние, но пък подпомага за задържане на влагата в кожата дори при отрицателните температури рано сутрин, на които подлагам ръцете си. Възстановяването на нормалното количество влага в ръцете се дължи и на термалната вода, с която крема е обогатен. Това го прави особено подходящ за хора, чиито професии налагат по-интензивно използване на ръцете им.

Цена: 12-14 лв в зависимост от аптеката

Вие как се справяте с минусовите температури и каква защита използвате? Ще се радвам да споделите в коментарите!

*Продуктът ми е предоставен за проба от ПР като мнението ми за него не е платено и е лично мое.

No comments