Empties January

Здравейте, момичета! Kакто обещах започвам да пиша по-често за изхабените от мен продукти. Тъй като съм натрупала по-голямо количество, този път ще се постарая да съм максимално кратка и точна с мнението си.



Започвам с продуктите за коса, тъй като заемат най-голямо място в днешния пост:
1.Rene Furterer Carthame хидратиращ дневен крем без отмиване. Използвах това тестерче, което дойде заедно с маска от същата серия и съм доволна от него. Изпълнява всичко, което обещават от марката- омекотява косата, подпомага разресването, а и е супер икономично. Мисля да си взема голямата опаковка от продукта.
2.Rene Furterer Karite маска за коса за интензивно подхранване и възстановяване. Може би любимата ми маска на марката досега. Повече за нея съм писала тук
3.Rene Furterer Carthame подхранваща маска за суха коса. Също маска, от която съм много доволна, но от двете предпочитам повече предишната.
4.Taft фиксиращ спрей за коса. Един път използван върху косата кара всяко кичурче да си остане на мястото, докато не я измия. Не я спластява толкова колкото други такива продукти и ухае сравнително по-приятно. Бих си го взела отново.


5,6. Почистващи кърпички за лице и почистващи тампони за очи от Avon.  Беше ми интересно да пробвам някой нов почистващ продукт за разнообразние, но... точно тези двата не се оказаха това, което очаквах. Имат много силна миризма, която ме кара направо да плача и очите ми се възпаляват много повече от обикновено. Накрая ги използвах за почистване на тоалетката ми и не мисля да повторя покупката.
7.Avon Planet Spa отлепваща маска за лице с хайвер. Не е толкова луксозна колкото звучи и не можа да ме впечатли особено с действието си. Единствения плюс, който има е че се отлепва и махането й е много лесно. Не бих си я взела отново.
8.Yves Rocher душ крем с бразилско кафе. Много любим продукт, за него съм писала подробно тук и мисля да си го взема отново след като поизхабя планината от душ гелове, които съм натрупала.
9.Avon Naturals ексфолиант за тяло с ванилия. Частичките, които съдържа са много малки, но въпреки това успява да ексфолира тялото ми. Не съм впечатлена, но продукта не е лош, върши си работата и ухае приятно. Бих си го взела отново.


10.Аvene почистваща вода в мини опаковка. Много добре се справя с почистването на грима, оставя усещане за свежест на лицето и такава опаковка е страшно удобна за пътуване и преспиване в приятели. Мисля да си взема голяма опаковка от нея и да видя как ще ми се отрази за по-дълъг период от време.
11.Yves Rocher дневен крем за лице. Попива бавно и оставя мазен филм върху лицето. Не забелязах да се справя с бръчките и не мисля да си взема голяма опаковка от него.
12.Essence Cookies & Cream Collection крем за ръце. Много сладко кремче за ръце, със супер приятна миризма и лека формула. Не мисля, че би се справило с проблемна кожа, по-скоро го използвах за лека хидратация. Беше лимитиран продукт и не се предлага вече по магазините.
13.Avon какаово масло за тяло. Доволна съм, писала съм подробно за него тук
Бих си го взела отново, но под формата на лосион за тяло.


И накрая два лака, които не са изхабени, но вече са се развалили и не могат да се използват.
14.Natural Girl
15.Loving Lavender- този цвят ми харесва много, затова вече му взех заместник в почти същия цвят.

Надявам се поредната порция празни опаковки да ви е била интересна и да съм помогнала при избора на някой от продуктите. Хубав ден!

No comments