NUXE Reve De Miel Cleansing Gel

Здравейте, момичета!
Днес ще си говорим за почистващия гел на NUXE. И преди го бях заглеждала по аптеките, но така и не го бях пробвала, затова много се зарадвах, когато го получих като подарък за рождения ми ден. Като цяло харесвам продуктите на марката и винаги се радвам, когато пробвам нещо от техния асортимент.



Опаковката е прозрачна пластмасова тубичка, която завършва с помпичка. След близо половин година използване не съм забелязала никакви проблеми с помпата, която все така си работи безотказно.
Лесно се вижда колко продукт остава и лесно се изстисква достатъчно количество без излишък.Голямата опаковка го прави и много икономичен- както казах го използвам от половин година и все още съм едва на средата.
Дизайнът е типичен за марката, с логото и без излишни шарении.



Състав:
 До 88% натурални съставки, мед и слънчогледово масло.
Не съдържа парабени.

Пълен състав на продукта:
AQUA/WATER, GLYCERIN, SODIUM COCOAMPHOACETATE, SODIUM LAUROYL SARCOSINATE, LAURYL GLUCOSIDE, PARFUM/FRAGRANCE, MEL/HONEY, SUNFLOWER SEED OIL PEG-8 ESTERS, SODIUM COCOYL GLUTAMATE, SODIUM LAURYL GLUCOSE CARBOXYLATE, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, PHENOXYETHANOL, GLUCONOLACTONE, SODIUM HYDROXIDE, COCO-GLUCOSIDE, GLYCERYL OLEATE, CITRIC ACID, ALLANTOIN, SODIUM BENZOATE, TETRASODIUM GLUTAMATE DIACETATE, 1,2-HEXANEDIOL, CAPRYLYL GLYCOL, CARAMEL, CALCIUM GLUCONATE, TROPOLONE, HYDROGENATED PALM GLYCERIDES CITRATE, TOCOPHEROL [N2002/A].


Какво казват от марката:
Богатият почистващ гел за лице и тяло от серията Reve de Miel на Nuxe, предназнчен за суха и чувствителна кожа, се грижи внимателно за сухата и чувствителна кожа, като я почиства нежно и същевременно с това хидратира. Продуктът, ухаещ на апетитен мед, е допълнен с липиди, които не нарушават хидролипидния баланс на кожата и не я изсушават. 

 Какво мисля аз за продукта:

Нанася се супер лесно и бързо, но не прави кой знае каква измивна пяна. Има миризма на мед, която обаче ми идва малко химическа. Въпреки това не усещам никаква остатъчна миризма след излизане от душа. След раждането кожата ми беше много увредена и заложих на него за възстановяването й. Погрижи се да възстанови хидролипидния баланс и да възвърне хидратацията й без да я изсушава допълнително. Гелът може да се използва и за лице и за тяло, но аз предпочитам да го използвам само като душ гел за тялото. Мисля че е най-подходящ за суха и чувствителна кожа и би бил добър вариант за хора с проблемна кожа или алергии. Опаковката е икономична и стига за доста дълго време. Като цяло продуктът не е лош, но за цената си очаквах нещо, с което да ме впечатли и бих се замислила преди да си го взема отново.

Количество:400мл.

Цена:30-36лв. в зависимост от аптеката


Това е за днес, надявам се да ви е било интересно.
Хубав ден!


Facebook                     Instagram

No comments