Какво взех в родилното с мен?

Здравейте, момичета!
За да си продължа малко бебешките постове днес ще споделя с вас какво си взех в родилното с мен и какво всъщност използвах там. Аз като всички нови мами много се чудех какво да сложа в багажа си  и какво ми трябва за там и естествено не всичко, което взех, използвах. Ще се спра най-вече на козметиката, тъй като това е най-интересното, а другите неща само ще спомена.
Ето какво имаше в куфара ми:


Несесера е от новата пролетна колекция на Jumbo и въпреки че изглежда малък побра всички неща от снимките по-долу. Цената му беше около 10лв.


1. Термална вода на Uriage. Бях чела, че по време на раждането те обливат топли вълни и студени компреси помагали. Реших да взема термална вода за освежаване, която да използвам, за да е по-бързо. В крайна сметка моите вълни бяха студени и по-скоро имах нужда от нещо топло, а не студено.
2. Шампоан и балсам за коса с папая на Balea. Ако имате нужда от измиване на косата със сигурност това е идеалния вариант. При мен се случи така, че точно бях измила косата си и трите дни, които прекарах в болницата нямаше нужда от допълнително миене на косата ми. Друг е въпроса в каква форма сте след раждането и ще имате ли сили за миене на коса.
3.Мицеларна вода на Nivea. Да, определено си трябва! Особено, когато нямаш време да си измиеш хубаво лицето или си прекалено уморена. Освежава са секунди и се чувстваш с една идея по-чиста.
4. Сух шампоан на Batiste. Това е по-лесния вариант за освежаване на косата особено ако няма добри условия в болницата. По-вероятно той да ви влезе в употреба.
5.Лосион за тяло с мед на Balea. Няма много време за него, използвала съм го може би два пъти, но освежава и помага да  се почувстваш нормален човек :)


6.Балсам за устни на Nivea. След раждането си супер дехидратиран, устните ти са напукани, кожата ми се белеше и това балсамче направо спаси положението. Направо сложете първо него в куфара!
7.Крем за ръце на Uriage- дехидратацията се отнася и за ръцете ми. Между другото вече две седмици след раждането все още се боря с тяхната сухота. Не пропускайте крема и го използвайте поне няколко пъти дневно.
8.Крем за лице на Uriage. В лицето не забелязах чак такова белене както по другите части на тялото, но това не означава, че не е дехидратирано.  И тук кремът е много важен и въпреки умората го използвах поне веднъж дневно в болницата. Това ме подсеща да си направя подхранваща маска за лице при първа възможност! :))
9.Душ гел на Dove за бебета. Да, ама ми хареса и го ползвам за себе си :) Знам, че е добре да се използват душ гелове без аромат, за да не дразнят бебчето, а и е много нежен към кожата. Влезе в употреба.
10. Паста за зъби на DM + четка за зъби. Нещо, което лесно може да се забрави, но е много важно! По-добре е да са в мини размер, за да не заемат много място в куфара.
11.Гел за лице на Balea. Отново много полезен за освежаване на лицето и влезе в употреба.
12.Стик против изпотяване на Rexona. Това беше нещо, за което се чудих дали ще ми е нужно. Е, оказа се, че е напълно задължително! От хормоните, стресът, радостта се потиш постоянно дори и ако намериш време да си вземеш душ два пъти на ден. Направо си беше животоспасяващ :)
13. Ластик за коса. Още едно задължително нещо, без което не може.
14. Сапунче за ръце. В моята болница имаше предоставен, така че не го използвах, но е важно преди всяко кърмене да се измият ръцете със сапун.


Допълнителни неща, които взех:
-Кърпа за тяло + кърпа за лице
-Жилетка за безсънните нощи
-Джапанки/Чехли- най-добре гумени медицински чехли, за да ви вършат работа за банята и за разходките из коридорите на болницата
-Сутиен за кърмене
-Топли чорапки
-Превръзки за родилки
-Бельо за родилки- най-добре е защото е дишащо и помага за по-бързото зарастване на раната
-Подплънки за сутиен, за да няма разтичане на кърма
-Зарядно за телефона
-Много вода
-Нещо сладичко за повече енергия

Това е всичко, за което се сещам в момента. Ако съм изпуснала нещо важно споделете в коментарите!
Хубав ден!


Facebook                                   Instagram

No comments