Good Box April

Здравейте, момичета!
Отново си поръчах кутия (поредна) :D
Доста дълго заглеждах Good Box и при първа възможност реших отново да я пробвам. Преди няколко години бях поръчвала месечните им кутии, но тогава не бях много зарибена по био храни и козметика и не ми се стори достатъчно интересна за моя вкус. Сега, след няколко години, вече осъзнавам колко по-чисти и качествени са тези продукти и реших отново да й дам шанс. Ето какво се крие в кутията за месец април:







Съдържание:

Козметика
1.A For Avocado хидратиращ лосион за тяло с авокадо и какао 100мл.-18лв.
2.Alverde измивен гел за лице с морски водорасли 100мл.-4,99лв.
3.Yepbody скраб за тяло с кафе и кокос 50гр.-12,49лв.
4.Earth Kiss хидратираща лист маска с бамбук 1бр.-4лв.

За хапване
5. Натюр пълнозърнести солети от лимец 1,65лв.
6.The Bridge оризова напитка с бадем 250мл-2,19лв.
7.Roo Bar суров десерт двоен шоколад 1,85лв.

Други
8.SOpharmacy магнезий + вит. Б6 10бр.
9. Ecodenta екологична паста за зъби против кариес
10. Талон за 1 безплатен йога клас

Стойност на кутията: 45,18лв.


Много приятно съм изненадана от кутията. Още с взимането й усетих, че е доста тежка, а след като я отворих видях и че е претъпкана догоре с неща! Има всякакъв тип продукти включително достатъчно козметични продукти, за да задоволи "месечния ми глад" за козметика :D Марките са разнообразни като с доста от тях не съм запозната и нямам търпение да пробвам от продуктите им. Не мога да избера само един любимец, защото всички неща ми харесват и ще пробвам всичко без магнезия, тъй като кърмя.

Това е за днес, хубав ден!


Facebook                                Instagram

No comments