NOTD: Essence Gel Nail Polish

Здравейте, момичета!
Преди време ви показах някои от новите лакове на Essence, които си взех. След пробване на няколко варианта маникюр е време да споделя мнението си. Тъй като с бебче ми е малко трудно да си правя често маникюр ви показвам идея за пролетен педикюр. Въпреки че още не е дошъл сезона на сандалите цветният педикюр, на който се радвам вкъщи, ми повдига настроението всеки ден и ме настройва на пролетна вълна.








Лаковете, които използвах са 04 millennial pink и 35 take me to heaven. Четката е същата като при старите варианти- по-плътна от на другите лакове, което прави нанасянето им по-бързо и лесно. Плътни са и изглеждат добре дори с един пласт и наподобяват гел лаковете. Издръжливи са, но аз винаги слагам топ лак и не бих рискувала да остана само с основните дори когато се отнася за педикюр. Като добавка съм сложила и стикери за нокти от Aliexpress.



Брокатения лак 23 party time го използвах като топ лак и съм много доволна. Маникюра с него издържа към 2 седмици без съществено лющене. Махането на такъв лак, обаче може да стане само с маслен лакочистител като този на Лили.

Това са пролетните ми идеи за маникюр и педикюр и се надявам да ви вдъхновят и вие да направите нещо цветно за пролетта. Ако имате такива идеи ще се радвам да ги споделите!
Хубав ден!



Facebook                           Instagram

No comments