Първият ми Bullet Journal

Здравейте, момичета!

След като започнах успешно да ползвам месечен планер в ежедневието си реших да пробвам и така известните в youtube пространството bullet journal-и. За разлика от простичкия ми начертан планер за тях най-често се използва празен тефтер с твърди корици. Можеш да развихриш въображението си, да решиш сам какво искаш да включиш, и да начертаеш всички страници. Бяха ми нужни няколко седмици да реша какво искам да има в моя bullet journal както и известно време да си намеря тефтер, който да ми допада и да мога да ползвам поне една година.


Накрая се спрях на този тефтер от vivre.bg, който супер много ми харесва, с твърди корици е и има 120 странички. И така предварително бях нахвърляла няколко идеи и почнах да "творя":


Вляво си направих писмо отворено в края, в което да си слагам бележки. Вдясно e съдържанието на дневника като както казах вече всеки има свободата да включи в своя каквото си иска. Не съм много по рисуването, затова реших да го украся с цветна хартия и стикери.


Тук съм си оставила място за мини календарче с месеците от годината. Поръчах си готови от Aliexpress и чакам да пристигнат. На следващата страничка оставих място да си записвам хубавите неща, които са ми се случили през годината.


Тук пък ще запиша какви са целите ми за тази година и се надявам да успея да изпълня поне половината от тях.


Идеята за месечен бюджет много ми допадна, защото почти всеки месец забравям какви са били разходите ми. Това ще ми помогне да следя приходите и разходите си и да тегля чертата в края на месеца.



Другото ми хоби освен блога са цветята. Обичам да откривам нови за мен видове като гледам да не прекалявам, защото в апартамент мястото е ограничено. Тук си водя записки за името на цветето и изискванията за отглеждането му.

Страничката с чистенето няма да ви я показвам, тъй като не смятам, че е толкова интересна. Общо взето съм си записала какво трябва да чистя ежедневно, седмично и месечно :)
Страничката за здравето пък още не е готова. На нея искам да напиша всички прегледи, които е добре да се правят профилактично през годината и така искам да стана по-отговорна със здравето си, защото в момента не си обръщам необходимото внимание.


И най-важното за мен беше да си отделя страничка за блога. На първата страничка още не съм решила какво да напиша, но най-вероятно ще е обща информация за блога. На следващата съм написала номера на статии за месеца.


На следващата са целите ми за блога до края на годината, които искам да постигна и подробен разчет за всеки пост, който пиша.


Засега това е всичко, което съм включила в моят bullet journal. Вие какво използвате, за да сте по-организирани? Ако имате идеи различни от моите ще се радвам да ги споделите!

Хубав ден!

Facebook                   Instagram

No comments