Planet Spa- шийт маски за лице

Здравейте, момичета! Днес отново съм подготвила бърз пост с първи впечатления, който се карам да пиша отдавна, но чак сега стигнах до него.
Сравнително скоро от Avon пуснаха нови шийт маски за лице, които веднага ми привлякоха вниманието и реших да ги пробвам. Нямам голям опит с този тип маски и точно заради това поста не е ревю, а само първи впечатления.
Първото нещо, което ми направи впечатление, когато пристигнаха са големите пакетчета, в които са разположени маските. Те са гланцирани с блясък, който трудно се хваща добре на фотоапарат.


Предназначени са само за по една употреба и са три вида- с маслиново масло, арагово масло и екстракт от кехлибар и с арганово масло. По принцип са с различно действие и от марката твърдят, че има ефект още след първото използване. Аз, обаче, не видях разлика в действието на маските и за мен то беше еднакво- хидратация  на кожата, която е на добро ниво и няма нужда от нанасяне на хидратиращ продукт след използването им.


Защо обаче не бих повторила покупката?
Първо дупките на маските не са направени много добре и ми трябваше допълнително наместване на всяка една от тях, за да мога да виждам и дишам спокойно, докато маската е на лицето ми. И най-големият минус за мен е че са прекалено напоени със съставките. След отваряне започва едно разтичане навсякъде и всеки път ми беше необходима салфетка, за да забърсвам след себе си и да не мажа всичко около мен. Отделно маската почва да се разтича и по врата и трябва да съм в лежаща позиция за 15 мин. Това правеше използването им много трудно и за цената им от 5лв. (намалена) не мисля, че си заслужава целия труд по слагането и махането на маската.

 Това е първото ми впечатление и за трите маски ако вие имате друго мнение за тях ще се радвам да го споделите в коментарите. Хубав ден!

Facebook                   Instagram

No comments