Douglas Light up Face Palette

Здравейте, момичета! Днес ще ви споделя първите си впечатления от палитрата за контуриране от коледната колекция на Дъглас. Много отдавна не си бях взимала палитра нито за лице, нито за очи, така че това си е направо глезене :)) Използвала съм я няколко пъти, затова и поста ще е с първи впечатления, а не пълно ревю и ще е малко по-кратък.
И така по празниците, както всички знаем, на пазара се пускат доста лимитирани продукти със сладки опаковки, на които не можеш да откажеш. В този случай и при мен стана така- бях влязла в магазина за друго и след като хвърлих един поглед на палитрата (даже не я тествах) си я закупих, заради сладката опаковка и блестящите цветове, които се показваха от нея.


Отдалеч привлича погледа- бяла коледна кутийка с прозрачна част, която показва блестящи празнични цветове и rose gold надписи и рисунки. Няма подминаване!


Отвътре има прозрачно листче с имената на цветовете, което лесно може да се изгуби.


За 26лв. получаваме 6 цвята, всеки от по 2,45гр. и всичките със шимър.


Горните три цвята са по-топли и по наситени, докато долните са с по-студени подтонове и малко по-непигментирани. Най-доволна оставам от пигментацията на  Good as Glow, Dangerous Glow и Heart of Glow, а най-незабележим за мен е Shy Glow.  Въпреки че палитрата е предназначена за лице аз ги използвах и като сенки за очи, в ъгълчето на очите, под веждите, като хайлайтър, а някои от цветовете ги пробвах и като руж и бронзант. Glow Alike не стои добре за руж, а за хайлайтър ми е прекалено тъмен, затова го използвам като сенки. Dangerous Glow пък върши работа като бронзант разнесен с голяма четка по челото, брадичката и леко под ружа, но зависи от цвета на кожата.

Като цяло на първа проба е интересна по-празнична палитра, която най-вероятно няма да се хареса на всеки. Цветовете не са нещо невероятно, което да си заслужава и спокойно може да се мине и без нея ако имате други цветове със шимър.

Надявам се кратичкото мнение да ви е било интересно.
Хубав ден!

Facebook           Instagram

No comments