Грижа за маникюра през зимата

Здравейте, момичета!
Отдавна се каня да напиша такъв пост с цел да ви дам идеи и съвети за поддържането на маникюра дори и през най-студеното време. Не знам за вас, но при мен от някъде 2-3 години през зимните месеци ръцете ми стават чувствителни на студа, имам алергия, парене и обриви.С този проблем се справям с колд кремът на Avene, който при  мен върши страхотна работа.
Много пъти съм се чудила как мога да си правя SPA маникюр вкъщи без да давам по 30+ лв. всеки месец. След доста дълго нагаждане и мислене какво е най-подходящо за мен стигнах до следните домашни "процедури":



Преди всичко си слагам скраб за ръце, който използвам под душа. След като изляза нанасям маска , която държа на ръцете си около 10 минути. Тази на Avon се справя идеално, за тези десетина минути си правя лек масаж на ръцете, за да попие маската по-бързо, след което измивам остатъка. След това от сухите ми ръце няма и следа и ухаят много приятно.

Следващата стъпка е оформянето на нокътната плочка с пила и нокторезачка ако е необходимо.  Знам че за повечето от вас идеалният вариант са меките пилички, но при мен те не вършат никаква работа, затова използвам стоманена. Това е най-важната стъпка за здравият маникюр и дори нищо друго да не правите не пропускайте тази стъпка преди нанасяне на лака!



Следва избутването на кожичките. Няма да си кривя душата, това ми е най-неприятното от всички процедури и често пъти го пропускам, но разлика има и най-малкото маникюра изглежда много по-професионално направен, след като кожичките са избутани. Първо нанасям крем за омекотяване на кожичките, правя лек масаж няколко минути и накрая ги избутвам по краищата.

За база използвам тази на Essence. Доволна съм от нея и нямам забележки. За подхранване на ноктите слагам и масло отново на Essence. Лек масаж няколко минутки след, което измивам излишъка. След това е време за нанасяне на лак- колкото и да е плътен най-добре да се нанесат два слоя за по-добър ефект. Завършвам с топ лак на Avon, който засега ми е любим и единствената ми забележка към него е че се сгъстява бързо. Никога не ми се чака и винаги използвам и спрей за по-бързо съхнене на маникюра. Горе долу сте готови, когато спрейчето почне да попива- това ми е сигурния знак, че вече мога да продължа с ежедневните дейности.

Надявам се да съм била полезна и да сте почерпили идеи за някоя нова процедура за маникюр. Ако правите нещо различно ще се радвам да споделите в коментарите! Хубав ден!


Facebook          Instagram

No comments