Празни опаковки/ Empties

Здравейте, момичета!
Започвам месеца с голяма доза изхабени опаковки. Този път успях да завърша доста продукти, които стояха почти празни дълго време. Ето с какво се разделям:



Започвам с микс от най-различни продукти:

1.Лосион за слънце, който грабнах от аптеката по време на лятната си почивка, след като моя свърши. Не съм сигурна коя марка е и най-вероятно няма да си го взема втори път.
2.Душ гел на Klorane с ектракт от пъпки на топола. В началото ми беше малко трудно да свикна с миризмата, по-различна е от тези, които използвам. Ухае свежо, прахи хубава пяна и си заслужава твърдението, че е за сутрешно събуждане. Съставът също е изчистен. С неутрално pH предназначен за чувствителна кожа.
3.Мицеларна вода на Garnier. Засега това е варианта, който използвам за премахване на грима си и съм доволна. Не дразни кожата по никакъв начин. Имам да пробвам и една на Avon, но тази със сигурност ще си я взема отново.
4.Лосион за тяло на I love... с аромат на ягоди. Много ми допадна, ухае приятно, с лека формула и удобна помпичка за нанасяне. Единствено състава не е от най-добрите.
5. Олио за тяло на Бочко с пшеница. Аромат почти не се усеща, разнася се лесно, но не попива бързо. Странно е че е предназначен за бебета, а състава му никак не е чист. Имам още една опаковка от него, след което ще помисля дали да не го сменя с нещо друго.


6.Avene Cold Cream. Това е единствения крем за ръце, който ме спаси по време на алергията, която имах. Вече съм се запасила с втора опаковка, а повече за него може да видите тук
7.Лакочистител на Avon. За обикновен лак без брокат става и съм си взимала доста бройки от него през годините. Нещо обаче не го виждам по каталозите в последните месеци.
8.Термална вода на Avene. Не съм им голям фен за зимните месеци, но от време на време се сещам да си пръсна за освежаване. Не съм се интересувала дали са подходящи за бебета, вие какво мислите?
9.Маска за коса с евкалипт. Миризмата ми идва много остра, но маските на Avon от тази серия не са лоши и подхранват косата. Бих си взела отново с друг аромат.
10.Маска на Sephora, от която като цяло съм доволна. Повече за нея може да видите тук
11. Още една маска с пъпеш и мед, която не помня от къде я взимах и на каква марка е. Ако знаете нещо за нея споделете в коментарите!
12.ФДТ Luxe от Avon. Стори ми се с по-леко покритие отколкото искам за мен и някак си не си допаднахме много. Не съм сигурна дали бих си го взела отново.


13.Гел лакът на Avon, който стои много добре, но изсъхва прекалено бързо и така излиза скъпа покупка. Ако имате варианти за подобен, който да не се сгъстява още в първите два месеца споделете в коментарите!
14. Едни любими "перушинки" на GR. Обожавам ги тези лакове. Издържат много дълго време без да се развалят, правят маникюра по-траен и стоят много ефектно.
15.Любимия ми неутрален лак от Avon в цвят Naked Truth. Изключително много го харесвам и вече имам нова опаковка от него.


И накрая няколко опаковки от тампончета, без които вече не мога да живея и ги използвам за какво ли не :))

Това е всичко засега, надявам се да ви е било интересно! Хубав ден!


Facebook                    Instagram

2 comments

  1. Аз ти препоръчвам да използваш разредителят на Perfect. Действа безотказно не само при лакове, но и при топ и основи, без да влияе негативно на дълготрайността и действието им.

    ReplyDelete