Beauty Box Luxury Edition

Здравейте, момичета!
Започна нов сезон и с него идват и нови продукти на пазара. И нова кутия на хоризонта :)))  Някак си в момента не мога да се впечатля от никой конкретен нов продукт, затова реших да си направя изненада и да не подбирам продуктите, а да си взема кутия. Ето какво се съдържа в нея:







1. Термална вода на Vichy 50мл.
2.Серум за коса с морски зърнастец и екстракт на червен лук Bio2You 100мл.
3.PhytoEssence овлажняващ крем със зелен чай 50мл.
4.Vichy Purete Thermale мицеларен лосион 30мл.
5.DKNY Be Delicious 1,5мл.


Първото впечатление, което прави самата кутия е че е гланцирана и леко сивееща. Продуктите са малко, но подбрани. Има два пълноразмерни продукта, които надвишават стойността й от 30лв. Серума за коса е може би продукта, който най-много харесах и нямам търпение да изпробвам. Кремът със зелен чай също ми харесва, но миризмата му е много остра и не съм сигурна дали ще ми допадне при използване. Продуктите на Vichy пък винаги са добре дошли в арсенала ми от продукти :)

Надявам се да съм задоволила любопитството ви и тази кутия да е задоволителна за вашия вкус. Хубав ден!

Facebook                 Instagram

No comments