Avon True Colour- Първи впечатления

Здравейте, момичета!
Когато от марките започнат да пускат нови неща започва да се усеща първата пролет :)
Имам няколко нови неща, които да се покажа, но времето ми за блога е ограничено и затова се бавя с постовете.
Днес на фокус е новата серия (или по-точно обновената) True Colour, която тествам от две седмици някъде и мога да споделя първите си впечатления с вас.


Тази серия включва спиралата True Colour Supreme Length, която се предлага в черен и кафяв цвят и червило True Colour Supreme, което се предлага в цели 15 цвята.

Не съм сигурна дали козметичния несесер се предлага в момента...при мен имам каталог 3, който е валиден в момента и е до 1 март. Тук не го намирам, но ако попаднете на него в някои от другите каталози му обърнете внимание. Въпреки че изглежда малък побра доста солидно количество козметика при поредното ми ходене на гости и останах много приятно изненадана от работата, която ми свърши.



Опаковките на продуктите са комбинация от черно и така модерния rose gold, които не знам дали се виждат добре от снимките, но изглеждат много стилно.

Спиралата има арганово, кокосово масло и витамин Е във формулата си. От марката твърдят, че придава дължина на миглите без сплъстяване и размазване.

Какво забелязвам аз от първите ползвания?
Първо ми направи впечатление, че самата четка е гумена и лесно се огъва при нанасяне. Това супер много ми напомни на тяхната спирала SuperShock, която беше за мега обем и ми беше любима (може би съм си я взимала поне 3-4 пъти). Не е прекалено мокра и няма никакво размазване, което подкрепям с две ръце! Като фен на обема винаги се старая да си направя онзи кукленски вид всеки път, когато нося спирала, но тук нещата не ми се получиха. Спиралата докарва един задоволителен, подходящ за ежедневието обем и ако се опиташ да го повториш започва да сплъстява миглите. А за въпроса за удължаването- моите мигли никога не са били дълги и не знам каква трябва да е спиралата, за да ги удължи, но при мен този ефект досега не се е получавал. Тук виждам леко удължаване, но не е този ефект, за който говорят.
И все пак я използвам от скоро и ще продължа да я изпробвам.



Нещото, с което са уцелили направо в десятката за мен е формулата на червилото. Откакто го имам не е излизало от дамската ми чанта и не съм използвала друго!

Преди всичко друго и дизайнът му е много красив. Не знам как да го завъртя, че да видите цялата му красота.


В състава си има масло от жожоба, екстракт от мед и пчелен восък. Да не забравяме и SPF15.
Има леко по-силна сладникава миризма, на устните не се усеща, но не знам дали би допаднала на всички.
От марката твърдят, че дарява устните с красив, наситен и равномерен цвят и осигурява дълбока и дълготрайна хидратация до 24 часа.
Цветът наистина е наситен, но не прекалено, уцелили са точната концентрация, която е нужна. Това, което ме накара да го заобичам са 2 неща:
1.Хидратация има и се усеща като балсам за устни. След нанасяне забравям, че е на устните ми и въобще не го усещам.
2. Самият цвят, който имам ми харесва много. Revitalising Raspberry за мен е керемидено червен цвят (много съм зле в описанието на цветовете)


На ръката изглежда по-ярко отколкото на устните. На устните седи естествено и това е идеалното ежедневно червено за моя цвят кожа. С него се чувствам комфортно, без да имам чувството, че е прекалено и го използвам дори, когато съм на работа. Издържа сравнително дълго време стига да не се храните.

Нещо, което трябва да се има в предвид- в каталога цветовете не отговарят на реалния цвят. Поне моето изглежда доста по-тъмно на снимката, затова ако не сте убедени, че искате точно определено червило, най-добре попитайте вашия представител за мостри.

Това е всичко, за което се сещам след първоначалното тестване. Ако имате въпроси не се притеснявайте да ги споделите в коментарите.
Хубав ден!

Facebook        Instagram

*Продуктите са ми предоставени за проба, но поста не е спонсориран!

No comments