Изпълнен wishlist за 2015 + нов wishlist за 2016

Здравейте, момичета!
Честит празник! На този хубав ден ще ви покажа един позакъснял пост, който все пак реших да не пренебрегвам и да споделя с вас :)

Като разглеждам какво съм си взела през изминалата година спокойно мога да обявя 2015 за годината на четките! Тяхната колекция е нараснала значително и си обичам всяка една от тях.

Ето и всички продукти, които съм си взела от моя wishlist за 2015 година:



Само една от четките, които си взех е в wishlist-a и това е четката за руж на РТ. Имам я само от месец, но вече я обожавам и дори измести любимата ми четка за руж на Sephora! Толкова много й се чудих и отлагах покупката й че чак не знам какво съм си мислела!!! Формата й е идеална за прилагане на руж, а с ярките цветове се справя уникално. Блендва прекрасно и спестява много време. Всеки трябва да я пробва, наистина си заслужава.



Най-голямата ми придобивка за 2015 е шоколадовата палитра на Too Faced. Превърна се в най-любимата ми палитра и посягам най-често към нея. Цветовете са страхотни, ухае прекрасно и е още един от продуктите, за които се чудя какво съм правила без нея :))
Грим с нея може да видите тук


2015 беше и годината, в която открих кремообразните ружове. От може би 2-3 години ги зяпам и все не смея да си взема, защото не мислех че ще се справя с тях. Най-накрая се престраших и си взех Elf HD Blush, който е идеалния вариант за начинаещи- само 3$ и няма какво да се губи ако не ти хареса. Не е лош, даже е с възможно най-естествения розов нюанс. Може да се използва и като лак за устни. Като такъв е изсушаващ, затова слагам балсам или гланц за устни над него.

Нещо, което си взех преди няколко месеца и все още не съм изпробвала е така хваленият NYX Jumbo Eye Pencil в цвят Milk. Голяма грешка, нали?? :))
Мисля още тези дни това да се поправи.

Много отдавна гледам хайлайтъра на Мери Лу, толкова много е хвален, че и човек, който не се интересува би се загледал. Ами загледах се... и какво да ви кажа :D
Като ще се пробва да са и трите. Всъщност пакета съдържа и трите сестри в по-малко количество, което никак не ме притеснява (едва ли ще ми свърши някой от трите) и така излизат някъде към 16лв за бройка. Взех си ги за Коледа и не мога да кажа много за тях като продукт, тепърва ще се тества.

 Марките Makeup Revolution и BH cosmetics ги открих в началото на месец декември чрез enzo и реших, че трябва да ги пробвам. Предлагат интересни продукти на супер достъпни цени и няма как да подминеш такива оферти. Не бях сигурна какво точно да си взема, затова реших просто да пробвам, това което ми хване окото на мен. След по-подробно разглеждане на марките вече имам искани от мен продукти, които ще заемат мястото си в новия ми wishlist. Много исках да пробвам палитра от BH cosmetics и се спрях на палитрата Wild & Free, която е със супер добро качество за такива цени. След нея нахаресах още доста неща на марката, които нямам търпение да си взема.
От Makeup Revolution пък си взех няколко четки, които ще ви покажа по-натам.

Това е всичко засега, надявам се такъв тип постове да ви харесват.
Хубав ден и весел празник!

No comments