Empties February

Здравейте, момичета! През най-късия месец от годината май довърших най-много неща :)
Така е като си седиш вкъщи и се чудиш какво да изпробваш. Поста се очертава доста дълъг, затова започвам направо с продуктите, които изхабих:


1.Lierac Magnificance крем за лице. Кремчето е за по-зрели жени и намалява бръчките, затова го използвах по-рядко, но забелязвах как намалява леките бръчици, които са започнали да се образуват. Кремът е с по-плътна консистенция и хидратира кожата в дълбочина. Бих си го взела след време, когато имам по-голяма нужда от него.

2.Lush Aqua Marina почистваща паста за лице. Много различна от другите пасти на марката, и по-скоро мога да я опиша като сапун за лице. Повече за нея може да видите тук

3.La Roche-Posay Toleraine Teint коригиращ ФДТ. Както се вижда е използван до дъно и може да се каже че е любимия ми ФДТ от медицинската козметика. Покритието му е между средно и плътно- твърдя го, защото с него съм прикривала и сенките под очите ми без проблем. Задължително ще си го взема отново. Може да видите подробно ревю тук

4.Хидратиращ крем за лице на NUXE, който обещава 24 часова хидратация. За хидратацията през целия ден не мога да се застъпя, но почти всички кремове на NUXE са с доста плътна консистенция и хидратират кожата в дълбочина, което много ми допада особено като целиш превенция на първи бръчки. Точно този крем не съм сигурна дали ще си го взема, но имам друг на марката, който ми е любим и си използвам с удоволствие.

5.Bioderma слънцезащитен крем с фактор 50+. Не лош крем, на който му изтичаше срока и реших да го изхабя преди да се е развалил. Не ми направи по-особено впечатление и ще помисля дали да си взема голяма опаковка от него.

6. La Roche-Posay Rosaliac CC creme. Това се води крем коригиращ зачервяванията на кожата, но тъй като нямам такива го използвах като ББ крем. Покритието му отговаря на името- доста е лек и е с много леко покритие. Когато се носи по-дълго време много лесно се изтрива от лицето. Повече за него може да видите тук

7.База за сенки на Urban Decay. Това не беше оригиналната и може би за това не я харесах. Цветът й беше прекалено златист и можеше да служи за база предимно на златни сенки. Така и не я използвах до край и я изхвърлям почти пълна.

8.Leocrema балсам за устни с мед и мляко. Много ми харесва лекия сладникав аромат, мекотата, която придава на устните и лекото и немазно усещане на балсама. Бих си го взела отново.

9.Sierra Bees балсам за устни с какао (мисля). Ох, знам че са био, обаче са ужасни! Няма никакъв аромат на какао, а аромата, който имат не ми допада, усещането върху устните не ми допада, мазни, непопиващи и май ще си търся други био балсами, които нямат толкова отрицателни качества.

10.Мини аромат Little Black Dress на Avon. Този аромат си е класика, който не го е пробвал трябва да го направи задължително. А мини ароматите им са идеални за дамската чанта, постоянно имам един такъв в моята и от време на време се освежавам с него :)




11. Почистващ гел за лице на Avene. Страхотен е с две думи :)  Има много лек, недразнещ аромат, почиства добре и е много икономичен. Ползвах го към две години! Малко ми е омръзнал в момента и ще изпробвам нещо ново, но след време определено ще си го взема отново.

12,13. Лосиони за тяло с роза и шоколад и ванилия и сладки сливи на Avon. Определено този с ванилията ми е любим и ще си го взема отново скоро. Както другите лосиони от тази серия и тези се размазват лесно, попиват бързо и хидратират на средно ниво кожата. Препоръчвам ги.

14. Фиксиращ спрей за коса на Avon. Не е лош спрея, върши си работата и държи прическата на място през целия ден, че и след това. Бих си го взела отново.

15.Интимен гел с аромат на Avon. Този е първият от серията, който не ми допада въобще! С много рядка консистенция е, тече направо като тоник за лице и така не ми върши никаква работа. Не бих повторила покупката.

16. Спирала за обем на Avon.  Моя много любима спирала! Кукленски обем, извива миглите, не се размацва и не пада под клепача и цената е страхотна. Изсъхва много бавно, използвам я от септември до януари без проблем! Бих си я взела отново. Повече за нея може да видите тук

Това беше дъъългият пост за изхабени неща, надявам се да ви е било интересно!
Хубав ден!

No comments