Декоративни елхички (DIY)

Здравейте, момичета! Продължавам с идеите за украса и днес съм ви подготвила един вариант за елхички, които ми излязоха без пари :)
Тази година решихме да вземем на майка ми нова елха и запазих старите топки и гирлянди, които бяха за хвърляне. От тях реших да си направя мини елхичка, която да краси една от стаите вкъщи. Идеята не е моя, взета е от Pinterest, където може да намерите още много идеи за украса на дома.


И така за изпълнението на тази идея ви трябва:

-Картон
-Ножица
-Лепило
-Играчки за елха
–гирлянд
-Връх/панделка


От картона правите конус и залепяте двата края. Обикновено в единия край се очертава прав ъгъл, а в другия полукръг, за да може да се получи конусовидна форма. Много добре преценете предварително дали топките са достатъчно преди да започнете да ги лепите. Може с молив да си отблежите къде биха се разположили на конуса.




Взимате топките и премахвате частта, на която е разположен конеца. Точно на това място слагате лепилото и залепвате топката за конуса. Аз използвах лепило с горещ силикон, тъй като е най-удобно за работа.


Започвате да редите токите една по една от oосновата към върха като за всяка изчаквате по 1-2 мин., докато се охлади силиконът.


Продължавате, докато стигнете до върха. Процесът е малко бавен, но крайният резултат си заслужава.



След като стигнете до върха може да използвате връх за елха, звезда или панделка. Аз отчупих стария връх наполовина, за да пасне на конуса.

Така елхичката изглежда незавършена, има доста дупки, на които се вижда основата на конуса, затова реших да добавя сребърен гирлянд, с който да прикрия основата.


Режете парченца от гирлянда и запълвате всички дупки, които видите. Отново го залепвах с помощта на силиконов пистолет.

И елхата е готова!!




Надявам се идеята да ви е допаднала и да я изпробвате!
Хубав ден!

1 comment

  1. Оооо много готино, чак ме е яд, че нямам стари играчки :)

    ReplyDelete