Pink & Blue Spring NOTD

Пролетно ми е...и въпреки че навън въобще не изглежда по този начин аз вече съм в пролетно настроение и въобще не искам да чувам за нов сняг и студ. Реших тази нагласа да я пренеса и в маникюра си и след като имах представа какво искам да направя се усетих, че в колекцията си от лакове, която никак не е малка, нямам бебешко син цвят (странно нали!)  Това бързо беше поправено с една обиколка из Лили. Винаги когато не съм се спряла на определена марка лак, но знам какъв цвят искам грабвам някой от лаковете на Флормар, заради супер изгодната цена , а и съм забелязала, че качеството им е на сравнително добро ниво. Така имах всичко необходимо да осъществя идеята си и ето какво се получи:




За тази идея ви трябват бял, син и розов цвят. Ето моят избор:


От синия и белия цвят съм сложила по два пласта и след като изсъхнат напълно съм добавила точките. За направата на точките:


Започваме от ъгълчето на нокътя като съвсем в началото слагаме само една точка. Продължаваме да добавяме точки на една страна като на следващия ред добавяме три точки, на по-следващия четири и така до края или докато решим. При всички случаи получаваме нежен момически маникюр, за който със сигурност ще получите много комплименти!

Надявам се идеята да ви е харесала. Хубав ден!

No comments