Chocolate palette makeup tutorial / Грим със шоколадовата палитра на Too Faced

Много рядко правя постове с гримчета, просто защото ми е трудно да направя снимки с непрофесионален фотоапарат- не показват реалните цветове добре. Този, обаче се получи горе долу добре и заслужава едно бързо споделяне. Идеален е за по-специални поводи или за вечерни излизания. Главния повод беше използването на шоколадовата палитра, която получих за Коледа, но гримът ще е цялостен, така че ще ви покажа всички продукти, които съм използвала.

С тази визия бях през новогодишната нощ и всичко трябваше да е по-бляскаво от обикновено. От цялата визия гримът на очите не мръдна през цялата нощ, въпреки всичките танци и гушканици с приятели и познати.





Това за продуктите, които използвах за визията:

 Лице:
Не знам защо съм изпуснала основата за грим, но когато искате гримът ви да издържи цяла нощ не я забравяйте! Обикновено използвам матираща база за грим на Еssence. ФДТ, който използвам от година някъде и то за почти всяка визия е на La-Roche Posay. Над него задължително завършвам с пудра, за да фиксираме всичко като в случая използвах тази на Аvon. Няма как да мине без коректор под очите, заради тъмните ми кръгове, които прикривам всеки път и засега спасението ми е в коректора на Bourjois Healthy Mix. За скулите реших да е пълна програма като първо нанесох контурираща пудра с аромат на шоколад на Bourjois. Скоро не съм я споменавала, но да все още си я използвам за контуриране и съм много доволна. Когато имам силно подчертани очи гледам скулите и устните да не се открояват много, затова заложих на руж на Essence в цвят 10 adorable. Излишно е да казвам колко много си го обичам, мисля че се вижда, че е на свършване и вече го чака негов заместник в малко по-различен цвят.
За такъв сияен финиш най-отгоре винаги залагам на блестящата пудра от лимитираната колекция на Essence, която за съжаление не я виждам вече налична, но мога да направя пост с такива продукти, които биха я заместили достойно ако имате желание :)

Устни:
Както казах, исках устните да останат по-незабележими, затова заложих на две нови придобивки- NYX Butter Lipstick в цвят Sugar Wafer и отгоре NYX butter gloss в цвят Creme Brulee. Двата цвята не са еднакви, но пък се допълват идеално и образуват един нов, нежен цвят, който става и за ежедневието. За тях ще говоря по-подробно в отделно ревю.

Очи:
Може би най-важната част от целия грим в случая са очите и то заради нетърпението ми да изпорбвам тази толкова чакана шоколадова палитра! Знам, че повечето момичета я имат отдавна, а и вече излезе втори вариант на пазара, но въпреки това си я чаках до последно и й се радвам много. Тъй като я има в прекалено много блогове и клипчета засега не мисля да й правя ревю, но ако някой има желание да я види отблизо ще й направя отделен пост :)
И така преди свичко сложих дебела очна линия, която да допринесе за драматизма на гримът, а и да прикрие изкуствените мигли. Очната линия, която използвах ми е нова и е от серията LUXE на Avon. Въпреки че не я бях ползвала преди мисля, че се получи добре.
Цветовете, които използвах на клепача са:
-Мarzipan във вътрешния ъгъл на окото и вътрешната част на водната линия, за да озари погледа
-Creme brulee в средата на клепача
-Triple Fudge във външната част, за да даде опушен вид
-Champagne truffle под веждите

1.Champagne Truffle
2.Marzipan
3.Creme Brulee
4.Triple Fudge

Всичко това добре прелято докарва този шоколадово-розов ефект, който всеки може да постигне.
На водната линия нанасям черен молив за очи на Deborah Milano. На миглите нанасям 1 пласт от спиралата за мигли на Essence за максимален обем и завършвам с изкуствени мигли Eylure #107, които в момента са ми любими.

Това е всичко за този грим, надявам се да ви е било интересно!
Хубав ден!

2 comments

  1. Много красив грим се е получил <3 На мен ще ми е интересно да сравниш здрачовската пудра (хайлайт) на Есенс с други продукти :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ще се постарая да направя такъв пост :)

      Delete