La Roche-Posay Correcteur De Teint Fluide


Здравейте, момичета! През последните топли месеци каква основа за грим използвахте? Аз някак си не мога да се разбера с ББ и СС кремовете, идват ми прекалено непокривни за несъвършенствата по лицето, които искам да прикрия. Моето ново откритие, с което сме неразделни цяло лято е това бижу на La Roche-Posay, на което попаднах съвсем случайно, когато провеждаха кампания с цел запознаване с продуктите си.

Опаковка- удобна пластмасова тубичка, която взимам с мен дори и на път без да се притеснявам, че шишенцето може да се счупи или че продуктът може да се разсипе.


Когато го използвам стискам тубичката и използвам точно толкова продукт колкото е необходим- нито капка повече или по-малко.


Голям плюс за мен още докато пробвах мострата, която имах беше високият SPF, който продуктът предлага- изключително важно нещо, когато си търсите добър фон дьо тен за по-топлите месеци.

Състав:
AQUA / WATER
UNDECANE
TRIDECANE
GLYCERIN
POLYGLYCERYL-4 ISOSTEARATE
PENTYLENE GLYCOL
CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE
HEXYL LAURATE
MAGNESIUM SULFATE
DISTEARDIMONIUM HECTORITE
ACETYLATED GLYCOL STEARATE
ACETYL DIPEPTIDE-1 CETYL ESTER
ETHYLHEXYLGLYCERIN
TRISTEARIN
CELLULOSE GUM
ACRYLATES COPOLYMER
DISODIUM STEAROYL GLUTAMATE
ALUMINUM HYDROXIDE
CI 77891 / TITANIUM DIOXIDE
CI 77491, CI 77492, CI 77499 / IRON OXIDES
CI 77491
CI 77492
- ОТЛИЧНА ПОНОСИМОСТ
- БЕЗ АРОМАТ
- БЕЗ КОНСЕРВАНТИ
- НЕКОМЕДОГЕНЕН

За продукта:
 La Roche-Posay Toleriane Teint Fluide е ултра ефективен, коригиращ фон дьо тен флуид за всеки тип чувствителна кожа. Благодарение на перфектното си покритие, този иновативен фон дьо тен коригира несъвършенствата и изравнява тена на кожата.

Как се справя в действителност: 
Както показва името му (коригиращ фон дьо тен) продукта се справя много добре с прикриване на несъвършенствата по лицето, ама толкова добре, че не ми е нужен коректор под очите, когато го използвам ( да и за мен е цяло чудо като се имат впредвид ярко виолетовите ми тъмни кръгове). Въпреки това не се усеща като маска върху лицето и категоризирам покривността като средна. Откъм издръжливост отново му поставям висока оценка- при мен издържа еднакво добре с и без пудра върху него. Както споменах по-горе благодарение на добре направената опаковка е доста икономичен и за половин година почти ежедневна употреба не показва никакви признаци на свършване. Друго нещо, което харесвам в него е че при потене не се размазва и не се наслагва само в порите и около фините линии както някои фон дьо тени и като цяло при мен сложен ли е веднъж сутринта няма мърдане до края на деня.
Единствения дребен минус, който има е ,че е наличен само в пет цвята и може да е по-трудно да се намери подходящ цвят, но за мое щастие ( и за пръв път)  цвят 11 напълно пасва на моя цвят кожа.





За да сте сигурни, че няма да сгрешите при избора на цвят поискайте мостри от фармацевта в съответната аптека!

Цена- около 35лв за 30мл продукт

Вие какво мислите за продукта? Ще се радвам да споделите вашето мнение!



10 comments

  1. The coverage looks pretty legit, and I really like the packaging. If only this product was available in the states :(

    berrystylishofficial.com ♥ *@ItsBerryStylish*

    ReplyDelete
  2. Сега ще пускат нов ФДТ от марката на пазара (мисля този месец го пускат, може и да са го пуснали), който е със средно покритие и е специално за чувствителна кожа, като има 2 версии - за суха/нормална и комбинирана/мазна кожа. За мен е е чудесен и ти ге препоръчвам щом си харесала този, но пак казвам, че покритието не е голямо (иначе пак има фактор, но 20).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Супер, нямам търпение да го пробвам :))

      Delete
  3. Replies
    1. Благодаря, радвам се, че ти е харесало :)

      Delete
  4. Аз много харесах ББ крема на Ла Рош от серията Tolerian и обмислях като поприключа някои от моите фдт, да си го взема, но след това ревю ще пробвам и фдт. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Явно и ББ кремовете не са им лоши, важното е какво покритие искаш :)

      Delete
  5. Използвала съм мостри на фдт и на бб крема и съм супер доволна :)

    ReplyDelete