Pink and Purple by Inglot (NOTD)

Здравейте, момичета! Днес отново ще си говорим за лакове.
В една от последните кутии на Пинкс една от изненадите беше лак за нокти на марката Inglot в оригинален размер, което беше голяма радост за мен. Няма смисъл да казвам колко са качествени техните лакове- мисля че всеки, който ги е пробвал някога знае за какво говоря. Имам лак номер 215 от някъде може би повече от 3 години и досега няма никакви признаци на разваляне, което ме кара още повече да ги харесвам. Лакът, който получих в кутията е номер 947 и мога да го определя като топъл люляков цвят. Не ми се струва много подходящ за лятото, но въпреки всичко реших да го пробвам поне веднъж, за да видя как стои на ноктите. Лаковете на марката са достатъчно гъсти като консистенция и аз нанасям само 1 слой от тях (от всички други мои лакове нанасям по 2 слоя).
Лак 215 е много подходящ ако искате да имате някакъв вид nail art, но не сте добри в рисуването на ноктите или нямате много време, за да го направите. Само се нанася един път върху вече изсъхнал лак и се оставя сам да направи "магията".
Слагам и още няколко снимки с номер 215 използван с други лакове, за да видите как изглежда върху различни цветове:
Мисля да се сдобия с още няколко цвята на марката, така че съм отворена към предложения.
Вие имате ли някой лак на марката и доволни ли сте от качеството?


No comments