Empties June

Здравейте момичета! Заради сесията ми имам чувството, че последната такава публикация е била преди една година, но ето че най-накрая свърши и имам да наваксвам с много нови постове, които са в процес на обработка и се надявам да ви харесат.
Тези продукти, които ще ви покажа днес съм привършила през последните два месеца ( последната публикация с празни опаковки беше само с мострички) и затова някои от тях се повтарят.
Ето ги и тях:
1.Балсам за коса на Wella Professionals. Прави косата ми супер мекичка и гладка, а също така забелязвам, че е пораснала, което при мен се случва доста бавно , заради непрекъснатото третиране с боя. Аромата му е невероятен, след като съм го нанесла се чувствам сякаш съм излязла току що от салона и остава 1-2 дни. Мисля, че по двете изхабени опаковки се вижда достатъчно добре колко много го харесвам всъщност, а вече използвам и трета опаковка от него. След това мисля да направя малка пауза, заради цената му (около 27лв), но определено ще присъства в шкафчето ми в бъдеще.
2.Шампоан и балсам за коса за суха и изтощена коса с кайсия и масло от шеа от Avon. Не е лош, почиства добре косата и има свеж аромат, но общо взето функциите му свършват дотук. Продължавам с търсенето на идеалния шампоан.
3.Серум за сухи краища от Avon. Влияе много добре на косата ми, нанасям го в краищата на влажна коса и след това оформям както обикновено. Прави косата супер гладка и изправена и винаги ме питат дали съм я изправяла с нещо. Единственото, което не ми харесва в него е , че не е икономичен- една такава бутилка ми стига само за месец, максимум месец и половина, след което трябва отново да си го поръчвам и заради това мисля да търся други подобни продукти след като изхабя и последната бутилчица, която имам в момента.
4.Бебешки кърпички Бочко с лавандула. Амиии тях съм ги показвала доста пъти, използвам ги като първа стъпка за премахване на грим и съм доволна. Предпочитам, обаче, тези с лайката.
5.Две пакетчета с почистващи тампони от Jumbo. По принцип не обичам да взимам нищо козметично от там, но с тези направо се родих! Супер мекички са и не дразнят кожата на лицето, попиват добре и са само за 1лв! 80 броя ( 1 пакет) ми стигат за 3-4 месеца и не мисля да си взимам други тампони засега. Препоръчвам ги на всички, които не искат да дават излишни пари за памучни тампони :)
6.Пяна за вана с аромат на диня от Avon. Ухае страхотнооо!!! Идеална е за вана, прави страшно много пяна и цялата баня мирише супер сладко. Количеството ми стигна за супер дълго време и накрая започнах да я използвам и като душ гел, заради пленителния аромат. Ако пак я видя из каталозите на марката, ще си я поръчам отново.
7.Ексфолиант за тяло Beyonce Heat. Дойде като комплект с парфюма от същата серия и не му обръщах внимание дълго време, но накрая бързах да го доизхабя, защото щеше да му изтече срока. Самия ексфолиант е сравнително добър, но не бих си го взела отново.
8.Маска за лице с японско саке и ориз от Avon. В нея ми харесваше това, че се отлепя и така отстраняването й е сравнително лесно. Почиства кожата добре и съм доволна от нея, но за съжаление не я виждам вече из каталозите на марката и ще потърся друга маска.
9. Термална вода на Vichy. Има по-едри капчици от термалната вода на Авен, но все пак съм доволна от нея. Използвам я за освежаване на лицето и тялото, когато съм на плажа.
10.Avon Ultra Sexy лосион за тяло. Лосиончето е с аромат на парфюма от тази серия и хидратира добре кожата, но аромата не остава дълго време и опаковката е само 150мл, което ми стига само за около месец. Не бих си го взела отново.


11.Масло от ший
12.Масло от авокадо
13.Масло от бадеми
14. Витамин А
Както бях писала преди се опитвам да мина на по-натурална козметика и това са част от продуктите, които изпробвам в момента. Натуралните масла имат много различни приложения и можете да научите повече за тях от сайта на Икаров. Опитвам се да ги използвам като маски за коса, лице , слагам ги в ексфолианти за тяло и въобще за каквото се сетите. Не всички рецепти са сполучливи, но някои по-интересни ще ви ги споделя в следващи постове. Засега може да видите един ексфолиант за тяло с авокадо тук

Това бяха всичките ми изхабени продукти до този момент. Надявам се да са ви харесали и да ви е било интересно. Хубав ден!

4 comments

  1. Серумът за сухи краища наистина ли ти свършва за месец и половина.Аз сигурно карам с него година, ако прекаля косата ми се омазнява допълнително :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ами моята коса е много суха в краищата и слагам по 3-4 помпички на път, за да има ефект.

      Delete
  2. Как използваш витамин А-то? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Витамина го добавям към цялата смес за ексфолианта и разбърквам всичко. :)

      Delete