Good Box October

Здравейте, момичета!

Нямах търпение да си взема Good Box кутията за този месец и бързо бързо се запътих към офиса сутринта. За мое щастие днес имам малко свободно време и мога още сега да ви споделя какво се крие в нея. Ето с какво ни изненадаха от екипа на марката:









1.Кокосово-портокалов крем от Zoya 60гр.-13,75лв.
2.Скраб за лице и тяло от Herbis 40гр.-5лв.
3.Натурален десерт Мока от Sarina 1бр.-1,50лв.
4.Напитка с алое и манго от Lotte 1бр.-1,55лв.
5.Чай от серията Ginger 3бр.
6.Био чипс от водорасли zelen.bg 1бр.-1,49лв.
7.Крем за лице от Руми Илиева 2мл.-5,99лв.
8.Почистващ гел за лице от козметика Христина 50мл.-7,50лв.
9.Натурален сапун с кисело мляко Свежест Yogh Soap 1бр.-5,00лв.
10.Бамбукова четка за зъби от Good Box 1бр.-6,00лв.

Този месец кутията е страхотна! Има за всеки по нещо, няма ги и витамините, които никога не използвам. Любими са ми няколко неща-кремът от Зоя ще го пробвам още днес. Чайчета пием всеки ден, а бамбукова четка исках да пробвам отдавна, но не ми се даваха 10лв. без да съм сигурна, че ще ми допадне. От кутията не ми хареса чипса с водорасли. Веднага го пробвахме и половинката каза, че има вкус на храна за риби :D На друг може и да му е вкусен, но определено не е нашето нещо. Чували ли сте за Руми Илиева? Тя е фитнес инструктор, който е доста известен у нас. Харесвам я и съм пробвала някои от упражненията й. От миналата година има и козметика, с която не съм запозната, но тук виждам, че едно тестерче от нейния крем струва 6лв??? Дано не се бъркам, но ми се вижда нереално скъпо за 2мл. крем.


Това са първите ми впечатления за продуктите от кутията. Като цяло споделям мнението на другите момичета, че това е една от най-добрите им кутии досега.
Вие какво мислите? Споделете мнението си в коментарите!

Facebook                     Instagram

No comments