Да подготвим гардероба за есента!

Здравейте, момичета!
Колкото и да не ми се иска лятото да си отива и есента си е вече тук особено ако съдим по температурите навън. Тооолкова ще ми липсва :/
Знам че много от вас обичат този сезон, но аз не съм от феновете ( е просто няма как всички да я обичаме). Въпреки че есента не ми е много любима няма как да пропусна да освежа гардероба си и да си взема няколко нови неща.
Ето с какво си избрах през последното посещение по магазините:


Първият избор, докато все още става за къс ръкав е тениска от Mohito, която е в маслинено зелен цвят. Не е нито прекалено плътна, нито прекалено широка. Съчетана с дънково яке е идеална за сезона.




Първото тънко пуловерче, на което е спрях е в цвят розова пудра.  В талията е по-широко, а накрая е плътно по теб и по този начин скрива недостатъците на корема и очертава дупето. Може да се носи и с голо рамо. Цената беше около 40лв.



Следващият ми избор за пуловер е плътно по тялото в кафеникаво-златист цвят с много златни нишки по него. На ръкавите има по една черна лента, което допълнително издължава ръцете. Заради златните нишки се усеща леко боцкане, с което бързо свикнах. Цената отново беше около 40лв.





Следват две блузи от Stradivarius, които са еднавки, но материята и модела ми хареса, затова реших да си взема два цвята. Плътно прилепват по тялото, по краищата са с леки къдрички, които придават лека кокетност на иначе изчистената визия. Мисля че бройката беше около 18лв.

 Този сезон навсякъде по магазините наблюдавам така наречените рипсени варианти на горнища, които ми допадат много и както се вижда всичките ми покупки са такъв тип. Характерните цветове както винаги са сиво, кафяво, черно. Цветът розова пудра е нов за мен за есента (беше модерен през тази пролет, но ето че продължава да го има и през този сезон). Преобладават изчистените визии, но има и много модели с камъчета както и дрехи с блестящи нишки, които да вкарат малко допълнително блясък през мрачното време.
При този пазар се спрях само на горнища, защото нямам нужда от нови дънки, а и не съм голям експериментатор, който да заложи на нещо по-смело. Обикновено грабвам чифт тъмни дънки, някоя от горните блузи, коженото яке и черни кожени боти и съм готова за излизане. :))

Какво представлява вашият есенен тоалет и какви са последните ви нови придобивки? Ще се радвам да ми споделите!
До скоро!



Facebook                         Instagram

No comments