Кибрит Октомври

Здравейте, момичета!
Днес реших да ви покажа една кутия, която поръчвам за пръв път, но следя от доста време. Кутията не се определя като бюти, всеки месец има различна тема и всички продукти вътре са свързани с темата за месеца. Този месец темата е хидратация и естествено това беше думичката, която ме накара да я поръчам и да пробвам нещата вътре.
Ето какво има в нея:








Съдържание:
1.Подхранваща и хидратираща маска за коса с арганово масло на Dr. Derehesan, 50ml.
2. Крем за тяло от Hristina Cosmetics, 75ml.
3.Еликсир за подмладяване на кожата  от Wooden Spoon, 30ml.
4.Крем за крака от Kokona Cosmetics 75ml.
5.Лента за коса на Viva Accessories
6.Натурален сапун Harem's
7.Лимонада Brett'r 250ml.

Още с отварянето на кутията има картонче, на което е написано какви продукти са подбрани и защо, а на гърба са подробности за всеки продукт. Единствения минус тук, е че не пише цената на продуктите и дали това е оригиналната им опаковка или количеството е по-малко.

Много ми харесва идеята за тема на кутията и това, че тук наистина продуктите се придържат към нея. Не виждам мостри, което също ме зарадва приятно както и че почти всичко е козметика (йей!) Има и много продукти на български марки, което е плюс както и марки, с които досега не съм имала досег и ще ми е приятно да пробвам техни продукти.
Единственото, което мога да добавя е че аз бих избрала аромати, които съответстват повече на сезона в момента- например лосиона за тяло с люляк ухае добре, но ми напомня на пролет и най-вероятно ще го използвам именно тогава, а сега бих заложила на по-тежки и сладникави аромати.

Кутията дойде в офис за 33,69лв. Като цяло съм доволна от всички продукти и ще ги използвам може би без лентата за коса. Смятам в края на месеца да си поръчам и кутията на Good Box и да направя сравнение между двете.
 Ако има друга месечна кутия, която харесвате ми споделете като коментар, за да пробвам и нея!

Хубав ден!

Facebook                     Instagram

No comments