Crystal Power Руж и Хайлайтер Палитра от Essence

Здравейте, момичета!
Тази седмица във Facebook страничката на блога ви показах палитрата на Essence Crystal Power с ружове и хайлайтъри, и загатнах, че ми е направила силно впечатление. Днес ще споделя с вас първите си впечатления за палитрата и какво мисля за нея след тестването й.





Някога да сте чували израза, че опаковката продава? При мен това важи с пълна сила :D Опаковките на тази серия са страхотни и няма как да не ти приковат погледа. Цветовете в тази палитра ми напомнят за типичната есенна палитра, която всеки трябва да има.
В нея има четири цвята- два хайлайтъра и два ружа като по-горе може да видите и имената им.


Преди да си я взема погледнах няколко снимки в интернет, за да се ориентирам, но не съм се задълбочавала и като цяло нямах никакви очаквания от палитрата и просто реших да си я взема, да я тествам и да видя как ще се сработи с мен. Към това ще добавя, че дори пратих приятелка да ми я вземе и въобще не съм я суочвала преди да я закупя.
Е, може да разберете изненадата ми, когато суочнах цветовете вкъщи и получих резултата от горната снимка! Първата ми мисъл беше ама това наистина ли е на Essence??? Да не се бъркам? Очевидно не! Цветовете наистина са толкова пигментирани и се мажат като масло по ръката. Не забелязвам и никакво разпрашаване. 
И така през следващите дни от теста продължих да суочвам, когато палитрата ми срещнеше погледа ( и вече поразвалих диамантената им форма), но не мога са се спра :))) Красива палитра- красиви цветове.  Срещнах мнението на някои блогърки, че Shine Bright не изкарва много цвят, а само брокат. Да, пробвах го и при мен беше така, но все пак за хайлайтър не ти трябва прекалена наситеност. Всъщност на изкуствена светлина изглежда доста добре.

                                                  На тази снимка съм именно с него.


Glowing Energy пък използвах на целия клепач и се получи много добър златист грим. Да, това че пише, че са ружове и хайлайтъри не значи, че трябва да се използват само като такива. Следващият есенен грим , който ще си направя ще е с двата червеникави ружа (като сенки) и ще ви покажа дали ми се е получило. А, дотогава мога да ви кажа, че това е много добър вариант за есенна палитра на съвсем приемлива цена.


Вие пробвахте ли вече някой продукт от тази колекция? Споделете в коментарите!

Хубав ден!



Instagram                 Facebook




No comments