Real Techniques Berlin Set

Здравейте, момичета!
Вече съм в коледно настроение и с пълна сила търся коледни подаръци за най-близките ми хора. Това може да се окаже истинско предизвикателство, особено когато не си сигурен какво би се харесало на човека, за когото е предназначен подаръка. За любител на козметиката и въобще за момиче/жена, която обича да използва дори най-основната козметика мисля че това предложение е идеален избор и няма как да сгрешите с него.

Става дума за комплектите на Real Techniques и по-точно за Berlin Set комплекта, който Sam и Nick измислиха и пуснаха на пазара сравнително скоро. Той е лимитиран и е дизайнът му е вдъхновен от идеите на феновете.
Идва в кутия, която само си чака да бъде опакована и съдържа 5 четки:



На задната страна на кутията има по нещичко за всяка четка.


Отвътре четките са поставени в мека опаковка, която е в същия дизайн.


На всяка четка е поставено логото на марката, като този път не е изписано цялото име, а само инициалите. От другата страна е написано всяка четка каква е.



 И така да преминем към самите четки.  Накрая имат гумена част и за разлика от други четки на марката тези не могат да стоят изправени.



 Четките са 5 на брой и са предназначени както за лице така и за очи. Със синтетичен косъм са и са много мекички на допир.


Първата четка Buffing Brush я използвам за нанасяне на пудра и ми върши чудесна работа.


За мен тя е пълно копие на другата такава четка от Core Collection.

Stippling Brush е четка, която нямам в колекцията си, но пък е толкова удобна, че още от първите ползвания ми допадна. По-гъста е от други подобни четки и това определено е плюс. С нея нанасянето на течен ФДТ става за около 1-2мин.

Contour Brush е четка, която присъства в Core Collection, но за мен двете четки са много различни.


Първата е доста "по-прибрана" и по заострена, докато тази е по-обла. Става за хайлайтър, но го прави по-дебел и изисква време, за да се свикне с нея. Много ми харесва как се справя с контурирането, защото не прави линиите толкова отсечени, а с определено блендване, което е супер удобно и спестява време.


Последните две четки са за очи като вие може да си ги използвате за каквото ви е най-удобно.


Base Shadow Brush си има двойник и разликата между тях е минимална. Новата четка е съвсем леко по-голяма от стария вариант. Винаги са ми били странни тези четки. Не ги използвам за нанасяне на сенки, защото формата им не ми е удобна. Използвам ги за блендване и за мен това е най-подходящото им приложение.


Deluxe Crease Brush за мен се различава от оригинала и въпреки че видимо няма толкова голяма разлика при нанасянето на сенките тя определено се усеща. Новата я използвам и за нанасяне на основните сенки като това става с връхчето на четката, а блендването с нея не става много добре, докато с оригиналната четка случая е обратен.

И така за мен този комплект е идеален за подарък, а и за лично ползване. Цената му варира в различните сайтове. Някъде може да ви се вижда малко висок, но като разделим цялата цена на четките излиза че една четка струва около 10лв.- много по-ниска цена от единичните четки на Sephora например.

Други комплекти на марката:

Real Techniqes Base Core Collection

Mini Travel Set

Eyes Starter Kit


Това е всичко засега, надявам се да ви е било интересно! Хубав ден!

Facebook

No comments