Empties November

Здравейте, момичета! На тези от вас, които се чудят къде се губя и не следят Facebook страничката на блога ще споделя отново, че ми е малко по-натоварено в работата и нямам много свободно време, а и се опитвам да поспестя малко и да не харча излишни пари.

Най-подходящо е да започнем новия месец с пост за изхабените неща през изминалия , а те не са никак малко. Ето какво свърших през месец ноември:




1.Душ гел на Cottage. Пробвала съм няколко душ гела на марката и от всички съм много доволна. Всъщност действието им не е нещо кой знае какво, но ароматизират кожата перфектно и носят положително настроение със себе си. И този не е изключение, ухае прекрасно на сладки дъвки (поне на мен ми напомня на дъвките Hubba Bubba), а и са бюджетни и всеки може да ги пробва.

2.Лосион за тяло от Avon с малинки и нар. Мисля, че от марката ги бяха определили като шейк за тяло или нещо подобно. Всъщност консистенцията му е като на мляко, но от по-редките. Не е лош, ухае приятно и попива бързо. Бих си го взела отново.

3.Следват два разочароващи продукти, които се насилих да изхабя, за да не си хвърлям парите както се казва. Единият е лосион за тяло на непозната за мен марка, който дойде с една бюти кутия. В началото бях развълнувана да пробвам нещо ново, но това чувство бързо се изпари след изпробването му. Прекалено е гъст, нанася се по-трудно и миризмата му ми напомня на крем за лице от тези, най-евтините... не ми харесва и не бих си го взела отново.

4.Другият разочароващ продукт е на Lierac и колкото и да ми се искаше да го харесам това не се случи. Напоследък станаха модерни олиата и въобще "мазните" продукти за премахване на грим. Исках да пробвам нещо такова и реших да заложа на марка, която харесвам, за да съм спокойна така да се каже. Ама въобще не ми допадна. Може би самият тип такива продукти, а не толкова маслото на Lierac. Почиства грима добре, но остава много мазен филм върху лицето и след него трябва допълнително да почистиш лицето с вода.


5.Олио за коса от Avon под формата на спрей. Лекичко е и не е мазно, като цяло не е лошо, но не успя да ме впечатли с кой знае какво.

6.Балсам, предпазващ косата от топлина. След него оставам с впечатлението, че е по-добре да се използва термо спрей, който би бил по-лек. Не е толкова мазен, но трябва да се внимава с него, защото при прекаляване прави косата на пръчки.

7.Поредна опаковка от интимния лосион на Avon.

8.Mesmerize black от Avon е парфюм, който е по-тежък и е подходящ точно за това време от годината или пък за някое по-специално вечерно събитие. Не ми е от най-любимите, но щом го изхабих за отрицателно време, значи ми харесва и бих си го взела отново след време.


9. Essence make me brow гел за вежди. Едно голямо разочарование за мен. Изхвърлям го след 3-4 ползвания. Четката е прекалено груба, а гелът, който пуска с нея не ми е достатъчен. Накрая се получава почти никакво оцветяване и голямо издраскване на веждите. Добре че е лимитка и няма да го видим повече.

10.Avene Couvrance спирала. Беше много хвалена преди и се радвам, че имах възможността да я пробвам. Идеална е за ежедневието, но не успява да придаде по-драматичен вид на моите мигли.

11.Avon Luxe очна линия. Аз не съм свикнала с писалките и тази, която е четчица ми е идеална. Бих си я взела отново.

12.Автоматичен молив за очи. Имам го от много време и се радвам, че най-накрая го изхабих. Преди бях много привързана към тези моливи и ги изразходвах много бързо, докато не намерих друг, който ми допада повече. Голям плюс на молива е че е автоматичен и не се налага да го подостряш.

13.Лосион за тяло от NUXE за суха и чувствителна кожа. Не е с характерния аромат за продуктите от тази серия, което малко ме обърква, но като изключим това не е лош.


Това беше всичко за днес. Хубав уикенд!

No comments